vreselijk verkouden help

hallo allemaal
ik ben nu 22 weken zwanger en ben echt vreselijk verkouden, hoesten zere schouders mijn hoofd zit gewoon helemaal vol.
nu heb ik de verloskundige gebeld maar paracetamol mag wel maar liever niet, dampo ook wel maar dan voor kinderen door de menthol.
wie heeft een idee heb vandaag een half uur gewerkt en ben toen naar huis gekomen en ik ben zwanger van de tweede dus kan niet de hele dag op bed uit zieken

Hoi,

Erg vervelend als je je niet lekker voelt en zwanger bent. Heb je al een lekker heet bad geprobeerd met ramen en deuren dicht zodat het goed kan stomen? Verder heb ik altijd baat bij stomen met een zoutoplossing, dan komt in ieder geval het slijm goed los. En als het even kan naar buiten en flink stuk lopen. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer beter voelt!

hoihoi!

Ook ik zit er midden in, hoewel, nog 1 dag antibiotica..............
Ik heb ook met mijn vk overlegd en ik mag gewoon paracetamol, en dan het liefst elke 4 uur, zodat je een spiegeltje opbouwd.
Ik bleek een voorhoofd en bijholte onsteking te hebben, dus trek wel op tijd aan de bel bij de huisarts he?
uit-ziek-ze,

Rimke

bedankt voor de reacties ga zo lekker stomen en vroeg onder de wol.
mijn dochtertje van 5 hoeste ook al een beetje, die heeft nu net ook nog eens overgegeven dus samen ziek.
groetjes fijne zwangerschap gewenst

De volgende tip staat er nog niet bij en helpt bij verstopte neus e.d.
Een gesneden ui naast/onder het bed. Het stinkt wel, maar helpt zeker! Ook bij baby's en kinderen is dit middeltje prima.
Veel beterschap!

groetjes Marieke
mv Stan en zwanger v nr 2

Terug
Bovenaan