vreselijk verkouden

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,
mijn zoontje is nu bijna 4 maanden en echt vreselijk verkouden,
ben al bij de huisarts geweest maar vind het echt zielig alles zit vast,
en als hij moet hoesten lijkt het wel of hij stikt echt heel naar ik ren s'nachts echt naar zijn kamertje.
ik heb al een dochtertje van 6 jaar maar die heeft dit nooit zo erg gehad.
herkent iemand van jullie dit.
groetjes.

hoi,
ja ik herken het ja!
mn dochter kreeg haar eerste verkoudheid 3weken gelede ongeveer en ik schrok er ook van!
ze kon haar speen nie in haar mond houden omda haar neus te dicht zat,zoo zielig.
maar wat bij mij heel goed hielp was neusspay v vsm voor babys en een neuspompje van de hema.dat is een pompje die je in moet duwen met je duim van onderen en dan in het neusje doen en dan je duim los laten zodat het pompje zuigt in het neusje en daarmee haal je egt veel snot weg.
ik bleef sprayen en daarna dan met het pompje.het kan een week of langer aanhouden de verkoudheid maar zolang je die spray en pompje hebt help je al heel veel.

hopelijk heb je hier iets aan en lukt het je om het een beetje minder vol in het neusje te maken.
succes!

liefs dori

Difrax heeft ook zo'n pompje, dus mocht de HEMA niet in de buurt zijn; de meeste drogisterijen (DA, Kruidvat, Etos, Trekpleister etc) hebben wel een Difrax assortiment.
En misschien brengt een badje met Zwitsal Slaap Zacht Eucalyptus wat verlichting voor het slapen gaan?

Hoi hoi,

Mijn zoontje van bijna 6 mnd is al 3 weken verkouden zonder herstel! Zo erg en zielig...hoest als een gek en maakt dan ook rare geluiden. Ben al bij dokter geweest en longen waren toen schoon, heb een neusspray gekregen en moest bisolvon en tijmsiroop kopen. Gedaan, maar nu heeft hij ook al 4 dagen koorts, moet vanmiddag weer terug komen.

Bisolvon helpt wel erg goed, bedje aan 1 kant hoger en ui onder het bed geeft ook wat verlichting. Tevens nemen we elke avond die kleine mee onder de douche, lekker stomen en hij geniet. Neus komt los en dan valt hij heerlijk in slaap. Het helpt wat, maar het grijpt je enorm aan he!

Suc6 iedereen met die verkouden moppies

Hoi!
Zielig he bij babies....
Bij de eerste symptomen spray ik al met neusspray (clinofar) en als t erger wordt met ampullen die je in de neus spuit om te spoelen. Dit in combinatie met t pompje.
succes!
groetjes, Priscilla

Terug
Bovenaan