A
Anoniem
Guest
Dag meiden, hehe kan weer even lekker mij ei kwijt want mijn computer doet het weer. Ik ben net eergisteren ongesteld geworden, en ooh wat was dit weer een flinke teleurstelling. Ik weet wel dat het lang kan durenmaar zolang? We zijn nu al op ronde 8. Maarja we gaan gewoon door, maar vraag me wel eens af kunnen we wel zwanger worden. ik heb ook soms zoiets van, zal ik gewoon even naar de huisarts gaan en een doorverwijzing vragen, wat zouden jullie doen? Of hebben jullie al die stap genomen?
Soms weet je het niet meer...iedereen wordt maar om me heen zo makkelijk zwanger..en dat maakt het ook moeilijk.
Maar ik moet optimistisch blijven..
Nou genoeg gejammerd, wel lekker dat dit gewoon hieroh kan.weet niet precies meer wie de lijst bijhoudt maareh mijn volgende NOD is 19 juni..En ronde 8 dus.
Nou meiden, heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte..
Soms weet je het niet meer...iedereen wordt maar om me heen zo makkelijk zwanger..en dat maakt het ook moeilijk.
Maar ik moet optimistisch blijven..
Nou genoeg gejammerd, wel lekker dat dit gewoon hieroh kan.weet niet precies meer wie de lijst bijhoudt maareh mijn volgende NOD is 19 juni..En ronde 8 dus.
Nou meiden, heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte..