vreselijk weer ongesteld, pfffffffff

A

Anoniem

Guest
Dag meiden, hehe kan weer even lekker mij ei kwijt want mijn computer doet het weer. Ik ben net eergisteren ongesteld geworden, en ooh wat was dit weer een flinke teleurstelling. Ik weet wel dat het lang kan durenmaar zolang? We zijn nu al op ronde 8. Maarja we gaan gewoon door, maar vraag me wel eens af kunnen we wel zwanger worden. ik heb ook soms zoiets van, zal ik gewoon even naar de huisarts gaan en een doorverwijzing vragen, wat zouden jullie doen? Of hebben jullie al die stap genomen?
Soms weet je het niet meer...iedereen wordt maar om me heen zo makkelijk zwanger..en dat maakt het ook moeilijk.
Maar ik moet optimistisch blijven..

Nou genoeg gejammerd, wel lekker dat dit gewoon hieroh kan.weet niet precies meer wie de lijst bijhoudt maareh mijn volgende NOD is 19 juni..En ronde 8 dus.

Nou meiden, heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte..

Hoi Natascha,

Ik ben nu bijna een jaar bezig dus ik weet hoe je je voelt. Ik heb gelukkig al een dochtertje dus ik ben ervan overtuigd dat ik op een dag zwanger zal zijn van een tweede. Als je je ongerust maakt en je wil een verwijzing van de huisarts zou ik gewoon een afspraak maken.

Sterkte en wie weet volgende maand.......

Hi Natasha,

Ook wij zijn inmiddels in rond 8. Net vandaag getest, maar niet zwanger. De test was negatief. Dus ook maar weer wachten op die red devil.

Pfff, ik word er soms ook moedeloos van hoor.
Ik ben dan alwel moeder van 1 zoontje, maar inmiddels zijn al mijn vriendinnen al bijna uitgerekend van de 2e. Natuurlijk ontzettend leuk voor hen, maar ja, ik zit steeds te kijken.

En die vragen ook steeds. Is er al wat, ben je al zwanger... Lief bedoeld, maar ik zit er niet op te wachten.

Ik moet helaas nog op mijn ongi wachten, dus ook op de volgende ronde.....ronde 9 wordt dat dan.
Maar ik ga een hulpmiddeltje aanschaffen. Wie weet helpt het.

Ook jij succes in deze 8e ronde. Hoop voor je dat het lukt

Liefs, Clau

Hoi Natas

Ik heb je weer op de lijst gezet

Ik heb idd ook al een zoontje

en daarvan was ik ook idd zo zwanger

dus ik weet dat ik zwanger kan worden

Maar als ik in ronde 8 zat voor me eerste

dan denk ik dat ik toch ook ff langs de huisarts

was gegaan

dan weet je het snel

Vrienden van me zijn nu al 3 jaar bezig

na anderhalf jaar zijn ze naar de huisarts gegaan

na heel veel onderzoeken   (waar nu nog niets uit is gekomen)

word het nu bij haar naar binnen gespoten (weet ff niet hoe het heet)

en ze krijgt medicatie om de eitjes te laten springen

in de hoop dat het nu lukt

Groetjes natasja

Hoi Natascha,

Toen wij voor de eerste gingen heeft het 11 maanden geduurd voordat ik zwanger was. Ik moest na 10 maanden bij de huisarts zijn voor iets anders, en hij vroeg me hoe het ging. Toen ik aangaf dat het nog steeds niet gelukt was zei hij: wacht nog 1 maand, en als het dan nog niet gelukt is kom langs. Maar dat hoefde niet meer! Dit keer liet ik het spiraal verwijderen, en hij zei: Hou er rekening mee dat het wel een jaar kan gaan duren. Maar als het na 10 maanden nog niet gelukt is, kom dan langs. Dit keer duurde het 3 maanden. Helaas ging het mis, maar als het nu heel lang gaat duren ga ik echt na 10 maanden bij hem langs. Dus als je denkt dat het te lang duurt, ga naar de huisarts! Hij/ zij kan hooguit zeggen dat het nog wat vroeg is. Maar dan kunnen ze je ook vertellen wanneer je dan terug kan komen als het nog niet lukt. Het is best fijn om te weten wanneer je om hulp kunt vragen. Het geeft mij in ieder geval rust. Voorlopig ga ik ervan uit dat het bij ons wel weer een tijdje gaat duren.
Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord!

Groetjes, Kat

Hoi!

Ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt. Ga soms ook aan mezelf twijfelen... Probeer een beetje positief te blijven hoor, is moeilijk dat weet ik.

Hoop dat je snel zwanger raakt, succes ermee!

Groetjes Bloempje

24 jaar - NOD 20 / 21 juni ?   -   ronde 8     -     hoop zwanger te raken van 1e kindje

Terug
Bovenaan