Vreselijke jeukende benen

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen vreselijke  last van jeukende benen.
Met name mijn scheenbeen,ik kan wel blijven krabben!
Is er iemand die dit herkent? En weet wat je er aan kan doen?
Ik  heb al talkpoeder geprobeerd,maar dat helpt niks.
Soms tot bloedens toe,en dat ziet er zo raar uit als ik straks moet bevallen en mijn benen liggen hier en daar open.
Ik hoop op een reactie?  

Groetjes Lena 37w3d

Nou eigenlijk JA heeeeel erg...terwijl ik pas 17 weken ben, maar mijn huid is gewoon zoooo erg droog....en   moet ook iets kwijt...het jeukt tot aan mijn anus...grr...ja sorry heel onsmakilijk...ik krab terwijl ik bloed...en heb ook nu al aambeien...dit mijn 3e zwangerschap en echt nog nooit gehad....gek he...

Jij bijna uitgerekend, spannend hoor...jouw eerste?

Hmmm,

Heb ik ook last van!! Vooral m'n onderbenen heel erg. De korsten hangen eraan.

Smeer sinds een paar dagen met uierzalf. Helpt erg goed moet ik zeggen.

groet
Reva

Ha Lena,
Ik heb toevallig net op het sept.forum een berichtje gezet omdat ik hetzelfde heb. Ik kon me haast niet voorstellen dat er meer mensen waren met hetzelfde, maar blijkbaar toch wel. Wat ik erop smeer is cardiflor creme van VSM (homeopatisch) dat helpt normaal bij huidirritatie en eczeem. Het helpt me in ieder geval weer even van de jeuk af, zodat ik niet verder ga krabben want ik word er ook echt helemaal simpel van!
(Ik ben trouwens pas 12 weken zwanger)

Hallo,

Ik ben net even naar de drogist geweest,en heb gevraagt wat hun mij adviseerde,en dat was idd cardiflor van vsm.
Dus ik ben net meteen aan het smeren gegaan,hoopt dat het helpt!
Je word er helemaal kriegel van.
Ik heb er de hele zwangerschap geen last van gehad en nu tijdens de laatste loodjes krijgen we dit.
Ik zal het woensdag ook eens aan de verloskundige vragen waar het vandaan komt.
Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap.
Ik heb verder nergens last van gehad tijdens mijn zwangerschap,dus ik wil niet te veel klagen,maar jeuk is toch niet lekker!!

Jullie ook een goede zwangerschap toegewenst!

groet Lena

Hoi,

Ja ik heb sinds een paar weken ook ontzettende jeuk.
Alleen niet zo op m'n benen maar juist op m'n buik, gek word
ik er soms van!!
Cardiflor is idd een goed middeltje om de jeuk wat tegen te
gaan, m'n man gebruikt het al jaren als onderhoud tegen z'n
extreme eczeem over z'n hele lichaam. Dit mag je gewoon
onbeperkt blijven gebruiken.
Succes met de laatste loodjes!

xx Syrah (35 wk)

Hoi Syrah,

Ik heb ook jeuk op mijn buik gehad,maar dat kwam volgens de verloskundige door het strakspannen van je buik????Dat ging bij mij vanzelf weer over! Jeuk is niet fijn en je buik moet mooi blijven vind ik,want die laat je nog wel eens aan iemand zien enzo!

Groetjes Lena

Terug
Bovenaan