vreselijke last van puistjes

A

Anoniem

Guest
Dames,

Ik weet het, het hoort erbij zeggen ze. Die vreselijke puistjes op mijn voorhoofd... het zijn er meer dan 200!!!!
Heeft er iemand een tip???? tegen deze vreselijke dingetjes....... ik zie er echt niet uit...

Groetjes Christie

Hoi,

ik had daar vorig jaar toen ik net gestopt was met de pil ook last van en nu begint het weer :S ... In ieder geval, ik heb van mijn dokter een receptje gekregen, maar je kan het volgens mij ook gewoon zo bij de apotheek halen. Het heet: Benzoylperoxide hydrogel. De gel 'schuurt' de puistjes eraf (dat voel je niet hoor) en je krijgt er een zachte nieuwe huid voor terug. Elke dag twee keer smeren en het droogt je huid als het ware uit... Bij mij hielp het direct en als die pukkeltjes weer eens terugkomen..zoals nu ineens, smeer ik meteen weer en na twee dagen is het weg..

succes!

Hey Christie, ik kan alleen maar zeggen dat het straks minder wordt.
Weet niet hoe lang je al zwanger bent, maar je zal zien dat je (met een beetje mazzel) de laatste maanden weer een prachtig gaaf huidje hebt.

Groetjes,

Tessie
(36 wkn)

dit is heel herkenbaar. De eerste 6 weken had ik nergens last van en nu durf ik me bijna niet meer op straat te vertonen. Mijn hele gezicht zit onder en ik schaam me kapot. Ik ben inmiddels maar aan de gang gegaan met facewash, scrubgel en zo nu en dan eens een lekker maskertje. Wie weet helpt het.

Hoi Hoi,

Nou Dinow bedankt voor de tip!!!!... ik heb gelijk de apotheek gebeld en het spul gehaald. Het is nu al na drie dagen gebruik meer dan de helft minder!!!!

Dus misspiggy, een goeie tip!!

Groetjes Christie

Hallo Christie,

Ik heb het ook! Ik gebruik elke avond Tea Tree doekjes van The BodyShop om mijn gezicht mee schoon te maken. Het gaat er niet van over, maar volgens mij wordt het wel een stuk rustiger.
Zowiezo is Tea Tree olie goed tegen puistjes (www.uweerstehulp.nl)

Succes en groet, Eva

quote: TeHa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2006 19:25:06'));

Hey Christie, ik kan alleen maar zeggen dat het straks minder wordt.
Weet niet hoe lang je al zwanger bent, maar je zal zien dat je (met een beetje mazzel) de laatste maanden weer een prachtig gaaf huidje hebt.

Groetjes,

Tessie
(36 wkn)

Of niet... Ik heb tot mijn hele zwangerschap en erna, tot ik stopte met borstvoeding geven, met een hoofd als een 13-jarige puber gelopen. Maar nu met mijn 2e zwangerschap heb ik er gelukkig geen last van.

Jacqueline

Terug
Bovenaan