Vreselijke nacht ook..........

A

Anoniem

Guest
Nou, vanacht ging helaas geen haar beter dan gisteravond....
Om een uur of twee zijn we naar bed gegaan en hebben we besloten hem te laten huilen, want er was geen beginnen meer aan. Hij sliep een kwartier en werd huilend weer wakker. Koorts heeft hij niet (gehad). Maar het is nog steeds drama.....

Net wilde ik hem uit bed gaan halen, lag hij in zijn slaap te huilen en te mekkeren....heeel zielig! Wij hebben amper een ook dicht gedaan, dus het was echt een slopende nacht zeg! Dit hebben we nog nooit eerder gehad..  

Ik hoop maar dat het vandaag overdag een beetje beter gaat, want ik eloof dat ik anders gek ga worden...het is echt niet te doen zo.Nou ja, het is voor hem zieliger dus ik zie het wel allemaal.... Ik heb trouwens wel gevoeld naar tandjes, maar nog niks gevonden.... Zou wel fijn zijn als er iets gebeurt, dan weten we iig wat er aan de hand is.

Nou ja, duim voor ons.....ik laat nog wel even weten hoe het gaat.
Liefs Annet

Ahhh, heeft Kian hem zoo aan het schrikken gemaakt? Echt sneu!
Kian wilde gisteravond ook niet slapen. Maar hij mocht even mee naar beneden en om 22.30 is ie toch lief gaan slapen tot vanochtend. Dus minder drama als bij jullie.
Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Hè, wat vervelend. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter. Thumbs up.

Groetjes,
Nelly.

Ochhhh arme jullie zeg
Ja ik kan nu vanalles op gaan noemen wat het zou kunnen zijn, maar ben bang dat je er niet achter komt.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij Yoëll is het ook zo begonnen en nu (5 mnd later) is het echt drama.
We  proberen heel  consequent te zijn en hem niet uit bed halen, maar naast hem zitten, liedje zingen, aai over zijn bol en dan aan het eind van zn kamertje zitten. We zijn in zn buurt en dus kan hij lekker gaan slapen.
De HA zei tegen ons dat hij erg last heeft van verlatingsangst.

Succes

Nou, ik heb hem net toch maar wakker gemaakt en uit bed gehaald, maar het is nog niks beter. Hij zit nu een fles leeg te drinken met nog steeds tranen op zijn wangetjes.... Gelukkig heeft hij geen koorts, maar ja, nu weet ik ook nog steeds niet waar het van komt.....Dussss vanmiddag kunnen we even bij de huisarts terecht. Ik hoop maar dat die iets vindt, dan kan hij misschien ook iets doen....

Jullie horen het wel weer
Liefs Annet

Echt vervelend als ze zo heel de nacht op zijn
En zeker als je niet weet wat het is.
Je voelt je zo machteloos.

Ik hoop dat de huisarts wat kan vinden
Sterkte

Liefs Ilse mv Danique

Ach ach,wat kan dat nu zijn???Ik hoop dat het snel weer over is en dat hij weer kan lachen...en slapen!!

Liefs Kitty en Tess.

Hoidiehoi!!

Lief dat jullie zo meeleven hoor!
We zijn intussen bij de huisarts geweest en Stef heeft een keelontsteking....
We hebben er alleen niks voor gekregen want hij denkt dat het zo wel over gaat (gaat het bij mij ook altijd wel) We mogen gewoon paracetamol geven dus we zien wel hoe het loopt... Vind het wel erg zielig hoor! Maar goed, het gaat nu ietsje beter, dus we wachten het maar af,,,,

Liefs Annet

Terug
Bovenaan