Vreselijke oorpijn

<p>Hallo,</p><p>Momenteel ben ik 12 weken zwanger. Maar heb al 3 weken oorpijn. Het komt soms heel hevig met klopping en steken en soms weer een aantal dagen minder pijn. Ik ben dus al 2 weken thuis gebleven van het werk hierdoor.  Vandaag opnieuw gaan werken maar heb echt afgezien. Ik denk dat ik morgen na het werk best nog eens langs ga bij mijn dokter  het lastige is dat ik geen medicatie mag nemen. Zijn er mensen die dit ook hadden tijdens de zwangerschap en tips hebben op de pijn te verzachten ik vind er helemaal niets over op internet. Alvast bedankt .</p><p> </p><p>Groetjes lot</p><p> </p><p> </p>

Oorpijn... ik heb liever een keizersnede dan oorpijn. Ik had tot ergens halverwege m’n puberteit heel vaak oorontsteking. M’n moeder druppelde vaak wat warme sla-olie in m’n oor of ik nam homeopatische korreltjes. 
Maak anders een afspraak bij je huisarts, misschien is er toch iets wat je wel mag en ben je er sneller vanaf. Beterschap!

Vandaag naar de huisarts geweest het is een buitenoorontsteking. Hij heeft er nu een soort prop in gedaan die ik met huisgemaakte druppeltjes moet nat houden en overmorgen moet opnieuw gaan omdat die gehoorgang dan niet meer zo gezwollen zou mogen staan en hij ze vervolgens kan uitspuiten.  Alvast bedankt voor de tips de paracetamol helpt een heel klein beetje.

Prettige avond verder

Terug
Bovenaan