vreselijke wachtweken

Hallo allemaal,
Ik lees al een aardige tijd mee op dit forum, maar voelde nu toch de behoefte om mijn verhaal te delen.
Wij zijn nu 2,5 jaar bezig om zanger te raken, maar op de natuurlijke wijze helaas niet gelukt. Alle onderzoeken in het ziekenhuis gehad en er was niks te vinden.   18 oktober hebben we onze eerste IUI gehad, we zitten nu dan ook een week op het wachtbankje. Volgend weekend is het moment van de waarheid! Ik ben vreselijk zenuwachtig en denk er ieder moment van de dag aan. Ik had ook niet gedacht dat het zoveel inpact en zo emotioneel belastend kon zijn.
Zitten er nog meer mensen in de wachtweken, misschien vind iemand het leiuk om met mij af te tellen en elkaar er doorheen te slepen?

Groetjes Liv

Hoi Liv,

Spannend zeg, nog een week!
Hoop echt voor jullie dat het na 2,5 jaar raak mag zijn.
Zelf ben ik 1jaar gestopt met de pil deze maand en sinds afgelopen juli doorverwezen naar het ziekenhuis.
Heb daar te horen gekregen dat ik pco heb, geen eiprong.
Ik heb een kuur provera gehad en 50mg clomid en deze sloegen niet aan, helaas.
Nu heb ik weer een kuur provera gehad en verhoging van het aantal mg clomid, naar 100mg, twee weken geleden was er een eitje te zien van 20mm, dus nu waarschijnlijk wel eisprong, moet morgen nog bloed laten prikken in het ziekenhuis.
Morgen zit ik op cyclusdag 23, dus dan ongeveer zaterdag 28 is mijn nod, echt spannend.

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,
Dat is spannend, hopelijk is het voor jullie ook deze maand raak! Krijg je ook IUI of moeten jullie nog thuis 'klussen'? Ben je ziek van de hormonen? Ik hoef ze zelf niet te slikken/spuiten, maar heb hier gelezen dat een hoop vrouwen zich er ellendig van voelen.
Wij hoefde deze maand voor de IUI geen echo's te laten maken, maar met LH testen thuis.
Ik heb ergens zo'n goed gevoel deze maand.  Donderdag 16okt moesten we naar de gyn, we mochten de andere ochtend starten met de LH testen.Die was bij de eerste al positief. Gelijk naar het ziekenhuis gebeld en zaterdag hadden we de IUI. We waren de enige, dus gelijk aande beurt en de kwaliteit van het sperma was 85%!!
Ik ben nu echt zo zenuwachtig. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar hoe dichter het in de buurt komt hoe erger het wordt. Ik heb ook van het weekend mijn NOD, maar ga pas na het weekend testen.

Groetjes Liv

Terug
Bovenaan