vreugde dansje

A

Anoniem

Guest
Jippie jippie het lijkt erop dat het forum weer uit de herfstdepressie is geklommen, want hier even geen problemen meer met inloggen ed.
Loop gelijk even naar de houten tafel om af te kloppen..... voor je het weet .......

Ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar had gekregen om zo snel de foto's te plaatsen! Maar idd inloggen ging in een keer en dit is nu de tweede reactie die ik schrijf. Laten we hopen dat hij ook geplaatst wordt.

Annemieke

Nou, ik hoop het.
Probeer al een aantal dagen een nieuw topic te openen en te reageren op anderen, maar dat lukte steeds niet. Ga het nu weer proberen als ik deze reactie kan plaatsen.

Groetjes,
Geeske.

jaaaaaaa, wij dansen mee

Eindelijk weer gewoon forummen
Liefs sandra

Hahaha, was ik er een paar dagen niet, mis ik helemaal niks............. Lekker druk weekend gehad, maar ik ben er weer en fijn dat alles het weer doet! Hoef bijna niks bij te lezen, maar als we nou allemaal onze topics gespaard hebben, wordt het de komende dagen weer lekker druk hier
Groetjes
Susan

ik vind zo'n sprongetje waarbij je dan je hielen tegen elkaar "klikt" eigenlijk wel op z'n plek pfffff wat een ellende zo'n forumcrisis

Terug
Bovenaan