vriend bang voor sex na 20 weken echo

Hoi,

Ik heb afgelopen vrijdag de 20 weken echo gekregen, onze zoon is helemaal gezond. Was echt super mooi om alles te zien enzo.

Nu komt mijn vriend gister inene dat ie geen zin heeft in sex....... vanwege die echo.
Heb al gezegt dat het kindje er niks van voelt enzo, maar kan niet tot em doordringen.

Zijn er hier nog meer die dit op een gegeven moment te horen hebben gekregen van hun vriend/man en die mij misschien wat tips kunnen geven hier mee om te gaan.....

Liefs Vanessa

de 20 weken echo komt er met 1,5 week aan, misschien dat die kerel van mij dan ook rare dingen gaat denken hihihi. tot nu toe heeft hij er geen problemen mee, maar hij houdt wel rekening met mijn groeiende buik dat niet alles meer kan. probeer gesprek open te houden zou ik zeggen, waar is hij dan bang voor? hij kan dingen opzoeken op internet of je vk vragen als hij het toch eng vindt. ik las in Wij jonge gezinnen keer dat een stel 9 maand niks deed omdat ze allebei het eng vonden. kan natuurlijk ook maar moet je wel samen over eens zijn. succes

Ik heb al gevraagt waar hij dan bang voor is...... Hadden het er later even via sms over en toen begon hij dat hij het zo niet bedoelde......
Hij kijkt regelmatig op internet, leest er dingen over dus zal wel gelezen hebben dat het voor die kleine geen kwaad kan.
Af en toe lijkt t of hij me dikker door de zwangerschap niet aantrekkelijk vind, terwijl hij tegenover mijn buik weer heel lief is....

Weet t echt niet meer...

Liefs

Vanessa

Terug
Bovenaan