<p>hoi! <br /><br />ik zal proberen het kort te houden. </p><p>m'n vriend en ik zijn nog niet zo lang samen en vrij jong. door omstandigheden lukte het pas om ongeveer een maand voor de uitgerekende datum te gaan samenwonen. </p><p>inmiddels is ons kindje een week oud maar lijkt onze relatie redelijk naar de klote...</p><p>hij begrijpt absoluut niks van alle dingen waar ik last van heb.. emoties, lichamelijke ongemakken, extreme vermoeidheid, kraamtranen. ik voel me zo ontzettend onbegrepen. hij irriteert zich er aan dat ik elke dag een van m'n ouders of zusje laat langs komen. (ook al is hij op die momenten vaak zelf niet thuis.)<br />hij vindt het vreselijk dat ik de hele dag maar 'niks' doe. (los van het feit dat ik zo'n 9 uur per dag bezig ben met voeden, kolven, aanleggen, weer voeden etc.)</p><p> </p><p>heeft iemand tips of hetzelfde meegemaakt? </p><p>ik durf/wil m'n directe omgeving het niet te vertellen omdat ik niet wil dat ze zich zorgen gaan maken...</p><p> </p><p>liefs </p><p> </p><p> </p>