Vriend heeft het ook gevoeld!

Ik dacht nog dat 't wel lang zou duren want wanneer hebben wij beide nou het geduld/ tijd om even naast elkaar te liggen om te voelen? Vanavond kwam hij eens uit zichzelf naar me toe maar toen lag de kleine waarschijnlijk net ff lekker te slapen.

Een paar uur later begint het te schoppen en ik schuif snel op de bank naast Vriend. De eerste drie voelde hij niet en toen kwamen er twee hardere die hij voelde....; hoera! Hij kon precies de plek aanwijzen... moest gelijk m'n mond houden omdat hij goed wilde voelen haha...

meid wat lijkt me dat leuk!! ik voel zelf nog steeds helemaal nix dus om iets te voelen lijkt me al leuk maar om dat samen te voelen is helemaal geweldig!

hoe lang was jij ook alweer zwanger? ik nu 18 wkn en 3 dgn.
gelukkig hebben we het doppler apparaat dus we kunnen de kleine in elk geval horen!

geniet ervan!

liefs

Leuk he! Dan kunnen jullie er nog erg lang van samen genieten.

Hier heeft manlief het ook al een paar keer gevoeld en gezien (bewegen dan, mn buik ging op en neer). Sta er zelf ook van versteld. Ben nu 19 weken en 1 dag. En bij mn 2 vorige zwangerschappen was het ergens rond de 22 weken dat hij het voelde. En nu dus al bij 18 weken (vorige week voor het eerst). Erg bijzonder!!!!

Geniet er maar lekker van............

Groetjes,

Mama van Marissa (en Danny*)

ook bij mij kwam me man bij me liggen op de bank.hoofd op me buik.hij merkte het nog niet,maar hoorde wel opeens veel gerommel.ik zeg ja je kreeg een tik voor je hoofd.zat maar te duwen.tegen hem aan.blijkbaar nog niet sterk genoeg dat de buiten wereld het kan voelen..
marjan 17 weken en 5 dagen

misschien ook maar bij 19 weken gaan proberen.
leuk dat je man zo reageert.
nu zeker niet meer bij je weg te slaan hahaha.
gr marjan

hoi
ik voelde het best snel deze keer,maar verloskundige zei dat klopt,komt omdat je het herkent.
aantal van buitenaf merk je nog niks.ook ik niet.
voel geen schoppen tegen me hand aan.voel ik het echt van binnenuit wel schoppen of duwen.
nog niet altijd als ik ervoor ga zitten,maar ook dat klopt.maar er ook niet druk om.heb het vandaag weer horen zwemmen.alles was goed groei nu mooi mee met het boekje.bloeddruk was goed.
gr marjan

Terug
Bovenaan