<p style="text-align: left;">Hallo allemaal,</p><p>Ik moet dit echt van me afschrijven ik ben ondertussen bijna 8 weken zwanger. Toen ik ontdekte dat ik zwanger was, was ik ongeveer 5 weken ver al. Voor alles kort te houden met men ex man had ik 4 jaar lang geprobeerd om kinderen te krijgen maar medisch ging dit niet soepel omwille dat ik heel moeilijk kinderen kon krijgen volgens de fertiliteits arts. Na zoveel jaar ging het niemer tussen ons en alle tegenslagen dus zijn we gescheiden. Nu had ik mijn vriend leren kennen we waren 5 maanden ongeveer samen toen ik ontdekte dat ik zwanger was. En hij zei direct dat hij geen kinderen wou en gaf mij ook de schuld dat ik het expres gedaan had ( ik neem al meer dan 5 jaar geen pil meer omdat het geen nut heeft bij mij volgens de fertiliteits arts kon ik nooit zwanger geraken op de normale manier en ik had zo goed als niks eicellen of eisprongen meer) hij wou dat ik abortus liet doen. En hij wou niet meer samen verder met mij. Ik was niet de juiste persoon voor hem voor samen oud mee te worden volgens hem. Na veel ruzie had ik zoiets van oke. Als jij niet samen verder wil met mij en het samen proberen voor het kindje, ben ik heel cru gaan beginnen reageren. Ik had hem gezegt dan geef je alle rechten maar op en dan stopt het hier. Was hij heel lastig over en hij wou wel perse co ouderschap na de geboorte maar voor de rest niks samen. Ik wou dit niet. Na vele tranen heb ik het contact gewoon verbroken ik doe het nog liever alleen dan zo iemand naast me te hebben. Ik ben zo stom geweest en abortus zie ik echt niet zitten. </p>