vriend moet 2 week naar israel

Hallo,

Ik schrijf hier nooit zoveel, maar lees wel altijd mee!
10 februari ben ik uitgerekend van ons derde kindje!
Maar nu moet mijn vriend 10 januari voor 2 week naar israel voor zijn werk, en heeft op zijn werk niet gezegt dat hij dat nu niet meer wil vlak voor de uitgerekende datum.

En daar ben ik nu boos om, dat hij me achterlaat met 2 kinderen( 2 en 4 jaar)vlak voor de uitgerekende datum. Vind hij het weer raar dat ik boos ben op hem, Ben ik nou onterecht boos? Hij had zijn mond gewoon moeten open trekken op het werk, vind ik!

Hoi Vero,

Ik zou niet anders geregaeerd hebben dan jij in deze. Probeer wel positief te blijven, het is 4 weken voor de uitgerekende datum. Ik geloof er sterk in dat baby's wachten tot papa thuis is wanneer ze zich aan gaan dienen.
Mogelijk dat hij met zijn baas kan afspreken dat hij bij calamiteiten meteen terug kan gaan.

Mijn manneke heeft 2 weken geleden zijn been gebroken. Daar gaat mijn verlof, en ik zat al enkele weken deels in de ziektewet voor de rust. Hij kan niets dan zijn voet omhoog houden. Ook ik had me deze periode anders bedacht.
MANNEN!!!

liefs Henny

Helemaal eens Vero! Las het voor aan mijn man en zelfs die zegt: nou ja! ze is niet onterecht boos.

Maar zoals Henny hierboven zegt: twee weken van te voren is hij weer thuis en wie weet kan hij inderdaad nog even zijn best doen om een calamiteitenregeling te treffen. Of de trip om te boeken naar eerder, of juist aanzienlijk later....
En: die twee andere kids zullen de nodige energie van je vragen. Kunnen ze misschien wat vaker of eens uit spelen of logeren? Zodat je wat tijd voor jezelf houdt/krijgt.

Wel vervelend, maar als hij echt daarheen wil en niet wil/kan schipperen met het werk. Dan moeten jullie er toch maar het beste van maken.

Hij heeft een gesprek gehad op het werk, als hij niet heen gaat. Neemt hij maar 8 week vakantie!!
Maar denkt alleen dat hij dan helemaal niet weer hoeft terug te komen! Dus hij wordt echt voor het blok gezet, weet ook niet meer hij moet doen.

En als de bevalling wel begint als hij daar is, boeken ze gelijk een tiket terug. Maar dan is de kleine er al als hij een keer thuis komt.

Hij wil dus zelf ook helemaal niet heen. Maar het wordt hem verplicht die kant op te gaan
Hij is druk bezig met zoeken van een andere baan!

Vervelend zeg! Ik zou ook flink van de kaart zijn!
Mijn man vaart en ik ben het gewend, maar op die manier zoals het bij jullie gaat...grrrrr....!
Mijn man komt op de uitgerekende datum thuis deze keer (na 6 weken weg te zijn geweest) en maak me daar wel erg druk om. Kan niet anders maar toch!!!

Akelige werkgever! En helaas kun je geen kant op als medewerker, als ze willen krijgen zij hun zin toch en of het daar beter van wordt........

Mijn ervaring is van niet. En om nu op dit moment thuis te komen te zitten,..... weet natuurlijk niet wat je man doet en kan en waar jullie wonen, maar zal dat wel meenemen in de overweging al of niet te gaan.

Behoor je tot een vroeggeboorte risicogroep? Door eerdere behandeling van de baarmoederhals of iets anders?
Hij is wel ruim twee weken voor de uitgerekende datum terug....

Leuk is natuurlijk anders, maar je moet wat

Heel veel succes

Ik weet hoe zwaar het is om kleine kindere te hebben en zwanger te zijn...

Ik heb 3 kinderen lopen van 4 jaar, 2,5 jaar en 1 jaar en ben momenteel 36 weken zwanger.

Ik vind dus NIET dat jij onterecht boos bent want hij had wel kunnen gaan praten daar.

maar ook snap ik zijn kant weer want hij is optijd terug dus misschien dacht hij om geen problemen te krijgen op zijn werk door te weigeren heeft hij zijn mond gehouden.

Succes ieder geval

Terug
Bovenaan