Vriend moet weer werken :-(

Hoi allemaal,

Vandaag is onze kleine alweer 3 weken jeetje wat gaat het hard zeg. Maar ook mijn vriend moet vandaag toch echt weer aan het werk, De eerste week de hele week op 1 ochtend na thuis geweest, en toen een week halve dagen gewerkt en vorige week was hij lekker een hele week thuis. Echt heerlijk genoten met zijn drieen en van het super mooie weer. Maar vandaag moest hij toch echt weer naar zijn werk, nou ik natuurlijk brullen gisteravond en vind het echt niet leuk dat hij er nu niet is. Ik red me verder wel, bedoel bezoekje hier en daar en straks shoppuh met een vriendin ook daar ben ik zwaar aan toe, dat herkennen jullie vast. Maar toch moest t ff kwijt.

Meiden die nog moeten bevallen succes en geniet nog even van het mooie wondertje in je buik, en straks natuurlijk ook als hij/zij geboren is.

En voor degene die al bevallen zijn en die ik nog niet heb gefeliciteerd, van harte. Ik merk ook echt dat ik wat minder actief ben in reageren, ja een kleine is best druk maar zo leuk :D.

Geniet allemaal van het weer.

morgen moet mijn vriend weer werken
maar ik vind het wel prima. Het lijkt gek maar was met mijn 1e kindje veel drukken dan nu met 3.

veel plezier met het shoppen.

Groetjes Anne

mijn man is al gelijk gaan werken na de verplichte vrije dagen, gelukkig is mijn moeder komen helpen, vandaag en morgen ook nog en daarna moet ik hetzelf doen met 4 kids, spannend

Nou meiden, succes nu jullie mannen weer aan het werk zijn.
Hier wachten we geduldig af en is manlief als ik deze week nog kan bevallen na de kraamtijd een paar dagen vrij,

liefs Marina

Terug
Bovenaan