In het weekend van 8 juli gaat mijn vriend samen met zijn vrienden een weekend weg naar Boedapest. Ben dan 33 weken zwanger. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van vind. Aan de ene kant gun ik het hem echt van harte dat weekendje met zijn vrienden. Een laatste keer even los gaan voordat hij vader wordt. Aan de andere kant denk ik, waarom moet dat dan in Boedapest?!?
Ik ga denk ik een weekend naar mijn ouders en samen met mijn moeder de cupcakes voor de geboorte proefdraaien. Ook omdat ik het wel prettig vind mensen om me heen te hebben, stel dat er iets misgaat.
Nou verloopt de zwangerschap eigenlijk geheel vlekkeloos, dus er is ook geen rede om aan te nemen dat er iets zou kunnen gebeuren rond 33 weken. Maar toch, mocht de baby zich dan aandoen zit de papa-to-be in Hongarije.
Nou ben ik benieuwd, wat vinden jullie, of zouden jullie doen?
Ik ga denk ik een weekend naar mijn ouders en samen met mijn moeder de cupcakes voor de geboorte proefdraaien. Ook omdat ik het wel prettig vind mensen om me heen te hebben, stel dat er iets misgaat.
Nou verloopt de zwangerschap eigenlijk geheel vlekkeloos, dus er is ook geen rede om aan te nemen dat er iets zou kunnen gebeuren rond 33 weken. Maar toch, mocht de baby zich dan aandoen zit de papa-to-be in Hongarije.
Nou ben ik benieuwd, wat vinden jullie, of zouden jullie doen?