Vriend weet niet of hij wilt

Mijn vriend zegt geen kinderwens te hebben, ik daarentegen kan niet wachten en denk er 24/7 aan. Hij geeft heel verschillende signalen; de ene dag komt hij thuis met een setje babykleertjes en het volgende moment zegt hij dat ik nergens op hoef te hopen. Ik word hier heel verward en emotioneel van. Wat denken jullie, hoe kom ik met hem tot een beslissing?
 
Ik zou als ik jou was eens een goed gesprek met hem aangaan en aangeven dat zijn verwchillende signalen jou verwarren. Jullie hebben beide recht op te weten hoe het er bij de snder voorstaat wat betreft het krijgen van kinderen.misschien is het iets wat hij wel wil maar wat hij op dit moment gewoon nog niet zo ziet zittten.

De enige manier om erwchter te komen is door met hem het gesprek aan te gaan en eerlijk te zijn over wat je voelt en wat hij doet met jouw gevoelens.
 
Ik snap dat dit heel verwarrend is. Vooral ook als hij met een setje babykleertjes binnen komt. Misschien vind hij het heeeel spannend en is hij misschien "bang" om kinderen te krijgen. Ik zou wel proberen met hem in gesprek te gaan. Dan weet je waar jullie aan toe zijn en wordt jij niet steeds eerst lekker gemaakt en daarna krijg je een teleurstelling.



Succes!
 
Bedankt voor jullie reactie. Ik denk ook dat een open gesprek het beste is, ik hoop alleen dat ik hem niet afschrik. Ik ben bang dat hij inderdaad niet zo een grote beslissing durft te nemen en zijn leven te veranderen. Ik weet alleen niet goed hoe ik hem kan geruststellen. .
 
<p style="text-align: left;">Ik durf het ook niet te zeggen. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en weet waarom hij zo doet.</p>
<p style="text-align: left;">Succes!</p>
 
Terug
Bovenaan