vriend wordt pappa en 7 maanden later ook oom

A

Anoniem

Guest
hallo dames alles goed?

hier zeker aan het aftellen wel spannend hor.

jeroen mijn vriend wordt pappa binnen kort en ook oom zijn broer en vrouw zijn ook zwanger. echt leuk voor ze dan schelen de kleintjes 7 maanden. dus ons kereltje krijgt er een neefje bij.

gek he hoe het kan lopen gaat nu wel erg snel de ouders van jeroen worden binnen 7 maanden 2 keer opa en oma.

nou doei doei lucy 36.4

Hai hai,

Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!
Eén van mijn beste vriendinnen is 6 weken geleden bevallen, dus tussen onze kleintjes zit ook maar 3 mnd verschil, zo leuk! En de kleine van mijn andere vriendin wordt over 2 maandjes 1 jaar!
En ik?! Ik geniet van de kids om me heen en onze zwangerschap!!!

Groetjes Marleen

Hoi Lucy,

Wat leuk zeg!!
Neem wel aan dat je bedoelt dat jullie zoontje een neefje of nichtje krijgt? Na 2 maanden kun je nog niet weten wat het wordt natuurlijk....
Wat zullen je schoonouders blij zijn!

Groetjes Renata.

Dat is zeker leuk nieuws en zooo leuk voor die kleintjes!

Een maand nadat mijn zoontje is geboren is de tweeling van mn broer geboren (mijn zoontje op 25-5, mn neefjes op 24-6): zo dicht op elkaar, als je ze samen ziet is het net een drieling! Mijn ouders werden dus in een maand drie keer opa en oma!
Ook mijn nichtjes kregen achter elkaar kinderen (allemaal jongens) met het gevolg dat er op de derde verjaardag van mn zoontje 5 (achter)neefjes in de leeftijd van 1,5 tot bijna drie aanwezig waren! Zooo gezellig; ik kijk al uit naar de sinterklaas feesten!

En nu is ook weer een van mn nichtjes zwanger, nu zo'n 4,5 maand!
We hopen stiekum wel op twee meiden om langzaamaan het evenwicht te herstellen...  

Gefeliciteerd en geniet er maar van; zo leuk om kinderen rond dezelfde leeftijd met elkaar te laten opgroeien!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan