Vriendelijk verzoekje

Nu ik de spulletjes weer aan het doornemen ben, heb ik heel veel dat ik toch misschien wel weg doe. (tummy tubs hahaha) maar ook de spenen en drinkbekers die in de gratis dozen zaten. Ik breng het naar een stel hier in het dorp die meerdere malen per jaar naar Roemenie gaan om daar zelf de spullen bij weeshuizen en in de kleine dorpjes te brengen. Zij betalen dit allemaal van hun aow en pensioentje. Nu heb ik al een aantal keren kleren gebracht en mijn eerste bruidsjurk. Grappige is dat er inmiddels al 5 vrouwen in getrouwd zijn. Maar ik dwaal even af. Mochten jullie nou spulletjes hebben die je niet (meer ) gebruikt, zouden jullie die dan in een pakketje naar mij willen sturen. Ik wil best een bijdrage doen in de verzendkosten. Alles is welkom.

Bijv: flesjes, drinkbekers, luiers, kleding, speelgoed, zwangerschapskleding, rompertje, spenen, bordjes, lepeltjes, hydrofiele luiers enz enz enz. Wat je maar kunt of wil missen. Deze mensen brengen het echt heel lokaal en naar mensen die het echt nodig hebben. Mijn tante heeft een tijdje in een weeshuis daar gewerkt en het is echt schreinend. Ik ben zelf een aantal keer in roemenie geweest en het is op plaatsen echt heel triest.

Mocht je iets hebben kun je mailen naar

supergirl_274@hotmail.com

Alvast bedankt voor het overwegen.

Hoi,
Ik breng dat soort spullen naar de man van de beste vriendin van mijn moeder (haha snap je hem)
Die spaart alles op met nog een paar mensen in een loods en die rijden 2x per jaar ook daarnaartoe met een vrachtwagen!

speelgoed/knuffeltjes zijn ze trouwens ook erg blij mee ;-) hebben ze ook niet in die weeshuizen.
Ik had ontzettend veel van die babyknuffeldoekjes, die heb ik allemaal meegegeven, daar slapen nu dus babytjes mee, fijn gevoel!

Hier een dorp verderop kunnen we ook spullen brengen voor roemenie.
Hun rijden ook een aantal keer per jaar met allerlei spullen daarheen.
Geeft idd een goed gevoel wanneer je weet dat je spullen goed terecht komen.

Terug
Bovenaan