Wat ik zo jammer vind…. Is dat ik merk nu ik zwanger ben dat mensen opeens raar gaan gedragen. Denken dat je invalide bent en gaan zelfs VOOR jou denken… wat wel en niet goed is. Daarnaast als je kiest voor je eigen ikkie op dat moment. Of je besluit een afspraak te verzetten dat mensen dan in de aanval schieten en mij verwijten dat de wereld om mij zou draaien??
Ik vind het zo teleurstellend… je ziet echt dat de vriendenkring hierdoor inkrimpt. Mensen kunnen er geen begrip voor opbrengen omdat ze jaar en dag een andere Seda hebben gezien en nu is dat even anders. Ze snappen het niet..levellen niet en moet mezelf continu verdedigen.
Ik vind dit jammer en ik zoek meiden dit ook ervaren of hebben ervaren?
Trouwens.. wel handig als ik mij even voorstel...
Ik woon in Hoofddorp.. ben 13 weken zwanger. En ben een heel gelukkig mens hiihihihih.
Houd van festivals bezoeken.....mijn katjes.. lezen... reizen.
Ik ben zelf een spontaan mens.. open..eerlijk en creatief.
Ik vind het zo teleurstellend… je ziet echt dat de vriendenkring hierdoor inkrimpt. Mensen kunnen er geen begrip voor opbrengen omdat ze jaar en dag een andere Seda hebben gezien en nu is dat even anders. Ze snappen het niet..levellen niet en moet mezelf continu verdedigen.
Ik vind dit jammer en ik zoek meiden dit ook ervaren of hebben ervaren?
Trouwens.. wel handig als ik mij even voorstel...
Ik woon in Hoofddorp.. ben 13 weken zwanger. En ben een heel gelukkig mens hiihihihih.
Houd van festivals bezoeken.....mijn katjes.. lezen... reizen.
Ik ben zelf een spontaan mens.. open..eerlijk en creatief.