Vrienden???

Hoi allemaal,
Ik moet even mijn hart luchten hoor. Ik heb vorige week een miskraam gehad en mijn familie was echt heel erg lief. Drie heel close vrienden hebben we het persoonlijk verteld en verder heb ik de tamtam z'n werk laten doen. Je gaat er nou ook niet gemakkenlijk mee te koop lopen, is het niet? Maar wat valt het mij tegen....Geen één reactie van de 'vrienden-groep'. Geen kaartje of telefoontje. En van een aantal weet ik zeker dat ze het weten. Heeft iemand anders dat ook meegemaakt? Zijn ze bang om te reageren? Ik vind het heel vreemd!

Goh meid, denk maar zo... veel mensen weten niet wat ze moeten zeggen en reageren daar vaak raar of helemaal niet op. Het onderwerp staat wellicht ietwat verder van ze af? Wel goed van je dat je je familie had ingelicht; alle steun/aandacht is welkom toch? Niet te veel piekeren, geniet van het weer enne succes met klussen ....

Ik denk dat vrienden niet willen reageren zolang ze het nog niet van jezelf gehoord hebben. Tenslotte is de tamtam niet altijd de eerlijkste weg voor je gevoel. Zij weten vast niet of jij er wel of niet overw ilt praten, ook omdat jij het er niet met hen over had. Ik begrijp je teleurstelling, ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger zult zijn.
Marijke

Terug
Bovenaan