A
Anoniem
Guest
Jeetje mineetje!!!!!!!!!
Even gal spuwen hoor!!!!!!!!
Wij zijn van onze 'vrienden' de enigen die zwanger zijn en straks een kindje hebben.
Aan de leeftijd ligt dit niet want we zijn de jongste. Wij 26 bijna 27 jr. en zij allemaal rond de 30.
Nu word er helemaal nergens rekening met ons gehouden en dit staat mij steeds meer tegen. De wereld hoeft niet direct te veranderen hoor, maar kleine aanpassingen zijn toch niet zo erg?
Als ik met mijn vriendinnen de stad ik ga (doe ik dus niet meer) willen ze persé to het einde rondslenteren (houdt ik niet vol).
Er wordt bij het leven gerookt zonder dat er aan ons gevraagd wordt of we hier bezwaar tegen hebben.
Nooit wordt er geïnformeerd hoe het met ons is of hoe het nu is om zwanger te zijn.
En toen ik aan één van de meiden vertelde dat ik zwanger was zei ze: ok, wat moet ik nu dan?
Het gaat mij steeds verder tegen staan, en we zien ze nog nauwelijks. Ook mijn partner vind er geen drol meer aan zo.
Ik zie het er zelfs op uitdraaien dat er straks nog maar weinig omgang zal zijn.
Er werd gisteren al bij ons gezeurd dat we tich niet burgerlijk thuis gingen zitten straks, maar toch ook lekker uit bleven gaan?! Vooral oud&nieuw was belangrijk!
Pfff, dan zijn we net 2 mnd bevallen???
Tuurlijk willen wij ook leuke dingen blijven doen, maar zuipen, lachen en feesten totdat je er bij neer valt, zit er voor ons niet meer in. Ook geen behoefte aan trouwens en dat deden we soms niet vaak.
Wat moeten we hier nu mee? Ter sprake brengen of de situatie op zijn beloop laten gaan??
Groetjes G.