Vriendenweekend.. met Alcohol..

<p>Sorry dames ik zal nog wel vaker wat posten.</p><p>Maar aankomend weekend hebben wij weekend weg met 2 vrienden van ons. Nu doen we dat elk jaar en elk jaar doen we bierpong. (Wijnpong enz.)</p><p>Nu werd er al gevraagd of ze een aanbieding van wijn moest inslaan! Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren! Ik ben er zelf net achter dat ik zwanger ben dus wil het ze nog niet vertellen! Help!</p><p> </p>

Tsja het antibioticaverhaal is wel een veelgebruikte smoes.. kan je alcoholvrije wijn overschenken in n gewone fles met draaidop en zorgen dat alleen jij die drinkt? Miss een die niemand anders zou lusten? 

Die antibiotica smoes is idd behoorlijk obvious en nog niet eens waar ook, want je mag gewoon alcohol met antibiotica (mits binnen de perken). Alcohol vrije wijn zou je kunnen proberen ja. Of gewoon zeggen dat je niet zo heel fit bent en daarom het rustig aan doet? 

Die antibiotica smoes is idd behoorlijk obvious en nog niet eens waar ook, want je mag gewoon alcohol met antibiotica (mits binnen de perken). Alcohol vrije wijn zou je kunnen proberen ja. Of gewoon zeggen dat je niet zo heel fit bent en daarom het rustig aan doet? 

Ik neem aan dat er toch meerdere mensen zijn die wijn drinken? Lijkt me toch niet dat als jij alleen niet zou drinken dat ze de aanbieding niet zou inslaan? Op de dag zelf kun je zeggen dat je erge hoofdpijn hebt of niet lekker bent en niet drinkt. Of gewoon wel al vertellen, tuurlijk is het spannend of alles goed gaat maar mocht het toch misgaan dan kun je ook steun hebben er aan. 
Ik had toen ik 6 weken zwanger was met een vriendin afgesproken en we drinken dan altijd gezellig Wijntjes.  Het zou ook opvallen als ik ineens niet zou drinken dus heb ik het alleen haar al vertelt. Veel fijner dan te moeten liegen. 

Ik zou het gewoon zeggen, je kunt toch vragen of ze het voor zich houden? Als het mis gaat zeg je het waarschijnlijk ook wel. Ik heb zelf 2 miskramen gehad, vind het altijd zo'n dingetje om het niet te zeggen, gezien er nog van alles mis kan gaan. Dan kan ja, maar dan zeg je het alsnog

Terug
Bovenaan