vriendin bevallen

Hoi meiden

Gisteren is ijn vriendin bevallen van een dochter, Vera! Ze had al een zoontje van twee, net zo oud als mijn dochter. Alles is super verlopen en ik ben zoo blij voor dr!
Mijn man zei: "ja nu zijn wij de volgende..!!". Toen besefte ik weer even dat het best al dichterbij komt, we zijn allemaal al zo'n beetje op de helft..!!!

Moest ik even kwijt!
Liefs,Marcia mv Puck en 19,1 w zwanger

Hoi Marcia,

Van Harte Gefeliciteerd met je vriendin. Nou voor je het weet ben je ook bevallen van jullie wonder. Je bent inmiddels al bijna op de helft. Ik   ben vandaag precies 20 weken zwanger en ik moet zeggen die eerste 20 weken zijn voorbij gevlogen. Ik vind zwanger zijn dan ook heel leuk.

Succes met je zwangerschap.

Groetjes

Corrie

Wat leuk! En een mooie naam hebben ze hun dochtertje gegeven.

Ik ben nu 18 weken en vind het veel sneller gaan dan bij de eerste zwangerschap. Bijna op de helft. En inderdaad voor je het weet heb je zelf weer zo'n hummeltje in je armen!

groetjes Maris

hoi ja gaat idd snel ben nu 21 weken zwanger   precies vandaag en vindt het ook super snel gaan maar als je baby dr eenmaal is zijn ze zo ook groot mijn dochtertje is nu 1 en half en de tyd is om gevlogen zal ik maar zeggen. heb nog 2 kids maar die zijn al 15 en bijna 12 dus daar kan ik geen vergelijk meer mee maken.  jij kan vast genieten van het kleine hummeltje van je vriendin proficciat er mee doei  

Gefeliciteeeeeeerd!! Heerlijk is dat hè,.. Als ik dat kleine spul om me heen zie begeef ik me weer meteen in dromenland.. Tis een soort van heimwee naar iets wat je (her-)kent en binnenkort weer mag gaan meemaken,.. zucht...

Esmé mv Kay en ???

Wat een leuk nieuws! Heerlijk als het allemaal zo goed mag gaan. De maanden vliegen om, straks hebben we ook weer zo'n lief klein humpie, kan me er ook al zo op verheugen!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan