vriendin bevallen

ligt het nou aan mij of herkent iemand dit? gister is me vriendin bevallen. hartstikke leuk natuurlijk en of ze het verdiend had! maar krijg zelf toch er last van een weemoedig gevoel, is iets waar je zo naar toe geleefd hebt en zo lekker word verzorgd en ligt voor mij al achter me.. heb gewoon beetje rot gevoel... zou dit nromaal zijn

Er zijn 2 meiden in mijn omgeving die ook op het punt staan te bevallen en voel precies hetzelfde! Vreemd hè? Dan kijk ik naar mijn kleine man en bedenk dat hij alweer bijna 8 weken is.... Ik zou de bevalling niet graag over doen hoor..maar tja ik weet niet...ik mis het begin een beetje...nu zijn zij aan de beurt en tja dan krijg ik een vreemd gevoel wat ik niet kan plaatsen..

Ook mis ik het zwanger zijn....ik had nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen omdat ik er weinig aan vond aan zo'n dikke buik....maar zou het nu wel weer willen...je bent het gevoel al helemaal kwijt hoe het toen was ...

Hey gevoel is een soort gemis is het denk ik...

hier nog een met heimwee, gisteren na controle gehad en dan sluit je weer een periode af, maar het blijft leuk, dit komt ook omdat ik heel goede zwangerschappen heb en bijna pijnloze bevallingen van max 6 uur, vanaf eerste wee. Het lijkt wel of dit bij mij na elk kind sterker wordt, al heb je er 6 ik kan niet bedenken dat dit mijn laatste is en dit nooit meer mag maken. Maar ik ga eerst genieten van onze kleine meid nu alweer 7 weken!! voor een ander nog heel klein maar voor mij denk ik wat gaat het toch snel en wat ben je alweer groot!!!

Op het moment geen last meer van,afgelopen maandag nog wel(1ste dag werken van man)dacht heel de dag:nu is alles weer gewoon,moet weer zelf doen,savonds een giga jankbui gehad waar zelfs mn man geen raad mee wist.vanaf toen voel ik me stukken beter en ga ik ervoor!lijk wel of ik het eruit gejankt hebt.nu vind ik het een uitdaging om voor 3 kindjes te zorgen en alles goed te laten lopen...ook al is het soms nog stressen hoor.
ik vind ons gezinnetje nu compleet maar gisteren ook een raar gevoel:komt nooit meer terug en als ik daar aan denkt is toch wel definitief en daar heb ik soms moeilijk mee,maar om nou om deze reden zoals kraamweek enzo nog een kindje te krijgen??dat lijk me geen goede reden...ze worden groot ook he!en voel me gezegend met wat ik heb

liefs jootje

Totaal geen last van haha. Ik ben zelf veels te blij dat ik mn lijf weer terugkrijg en dat de gebroken nachten ten einde zijn! Ook de dikke buik heb ik nog geen minuut gemist. Als ik weer terugdenk aan al die jeuk, dat maagzuur en die dikke enkels nee hoor. Van mij hoeft het niet meer hihi! Het enige wat is mis zijn mijn borsten haha! Daar is weinig meer van over nu.

Het is bij ons ook zeker de laatste. Aan de ene kant is dat een raar idee, maar toch ga ik die tijd niet missen. Klinkt erg raar misschien, maar zwanger zijn is iets wat erbij hoort voor mij. Alleen het getrappel, dat is het enige mooie eraan samen met het feit dat er een mens in mij groeit, verder hoeft het voor mij niet. Maar dat is mijn mening haha!

Liefs ciomama

IK herken het wel, Mis het getrappel in mijn buik en dat ik haar helemaal voor mezelf had. Nu heb ik er heel veel moeite haar aan vrienden of familie te geven. Om haar aan mijn man, zus en ouders te geven geen probleem. Maar merk gewoon dat ik haar het liefst bij mezelf heb. Wij praten hier wel over een 2de. Maar dan pas over een paar jaar. Eerst even genieten van dit wonder kindje. Hebben er genoeg jaren op gewacht. Nu geniet ik vooral van de ochtend. Ik neem haar na de eerste ochtend fles bij me in bed. En het wakker worden en in zo'n mooi klein lief gezichtje kijken. Vind het moederschap echt onbeschrijfelijk mooi.

Liefs Peet

Ben het met ciomama eens, mis het ook geen seconde dat zwanger zijn. Meer een noodzakelijk kwaad. Nu ie er is vind ik het pas leuk! Al zou een nachtje doorslapen wel erg fijn zijn haha!

Ik dacht dat ik de enige was die blij was niet meer zwanger te zijn, blij te lezen dat dat niet zo is. Mijn eigen lijf terug en een prachtig gezinslid erbij. Een tweede hoeft voor mij niet en als we dat wel doen dan pas met 4/5 jaar. Eerst genieten van deze kleine meid

Terug
Bovenaan