Vriendin deze week bevallen!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

En goede vriendin van mij is vandaag precies 37 weken zwanger van haar 1ste kindje. Ik belde haar vanmiddag op om te vragen hoe het met haar ging toen vertelde ze dat het water gebroken is vanmorgen om 6 uur. Nu was vanmiddag de VK geweest maar ze heeft nog geen weeen nu moet ze afwachten tot morgen vroeg 6 uur, is er dan nog niks dan moet ze naar het ziekenhuis en wordt ze opgenomen. En zal ze deze week bevallen. Echt wel heel erg tof voor haar nu zij van de week ga bevallen begin het bij mij ook wel te kriebelen maar ik moet toch nog ff wachten en dat is maar goed ook ben nu 27 weken en 5 dagen zwanger en is het wel van belang dat onze zoon nog lekker blijf ztten waar hij nu zit haha. Maar ik ga het weekend lekker bij haar op kraamvisite om te kijken naar hun wondertje.

Gr Fruit Girl

Hoi Fruit girl,

Spannend dat je vriendin bijna gaat bevallen!
Wel leuk om met je zwangere buik nu op kraam bezoek te gaan!
Je weet dat je straks zelf ook zo'n hummeltje in je armen hebt.
Laat je nog even weten hoe het is afgelopen met je vriendin??
En veel plezier met het op kraambezoek gaan!!

liefs Daan

Wat leuk!!
Heel veel plezier als je op kraambezoek gaat! Ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan. Hopelijk beginnen de weeen gauw voor dr als ze thuis wil bevallen.
liefs diana

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties ik hoop ook voor haar dat de weeen inmiddels zijn begonnen. Ik heb haar heel veel succes gewenst en wacht nu af wanneer haar vriend mij belt zodat ze in alle rust kan bevallen. Want ze moet haar zelf ook rustig houden omdat ze ook nog geen weeen heeft. En als ze naar het ziekenhuis moet krijg ze weeen opwekkers nou ze zal het wel goed doen wel spannend.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr Fruit Girl

Hoi meiden,

Nou mijn vriendin is vanmiddag bevallen van een kerngezonde dochter ze meet 50 cm en weeg ruim 3100 gram en ze noemen haar elise. Wel heeft ze een lange en zware bevalling achter de rug van 18 uur maar verder is ze super blij. Nou ik ga zondag op kraamvisite ik laat haar eerst ff bij komen en dan ga ik zondag samen met mijn ventje naar hun wondertje kijken.Ben wel blij dat het goed met hun ga weer een gerust stelling.

Gr Fruit Girl 27 wk en 5 dgn

Wat leuk!! Bijzonder hé als je vriendin bevalt. Vind ik in ieder geval wel altijd hoor! Over een tijdje mag jij ook.
Groetjes Ciska

Hoi Ciska,

Ja het is wel heel bijzonder ja en ze had het ook niet makkelijk tijdens de zwangerschap veel last van misselijkheid en heel veel last van haar bekken dus ben ik blij dat alles goed is gegaan en dat ze lekker kan gaan genieten van haar dochtertje. Het begint wel te kriebelen nu nog 12 weken en dan is het zover of eerder of later we zien het wel onze zoon zit nu in iedergeval nog goed in mijn buik haha.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan