vriendin gezocht omgeving Heerhugowaard?

A

Anoniem

Guest
He daar.

Ik zoek gewoon een gezellige vriendin hier in de buurt om gewoon af en toe iets leuks af te spreken.
Al mijn vrienden die ik heb zijn nog kinderloos en ik merk nu toch wel dat het gesprek vaak stokt. en ik wil het ook niet de hele tijd met hun over mijn kind hebben.
Daarom zoek ik gewoon een gezellige meid waarmee ik lekker kan kletsen over van alles en nog wat, samen stadten, wandelen met de baby;s etc.

groetjes Diana en Jordy(29-01-2007)

hoi hoi ik woon in hhw en laatst hadden we toch nog een paar meiden die ook uit deze omgeving komen...kan het topic niet meer vinden...

groetjes Yvonne

Ja dat klopt, maar volgens mij staat die topic al op pagina honderd ofzo haha gaat hier ook zo snel...
Maar lijkt me ontzettend leuk om met een paar mensen af te spreken die over de zelfde dingen kunnen praten als ik.
Vandaag was er een vriendin ontzettend leuke meid heel gezellig, maar ze zit toch in een heel ander soort leven als ik. Is net vrijgezel, geniet van het uitgaans leven e.d. en daar kan ik niet echt meer over mee praten, net zoals zij niet over babies e.d kan praten. We hebben nog wel andere dingen natuurlijk.
Maar het lijkt me gewoon gezellig om met andere dames met kinderen gewoon gezellig iets te kunnen doen.

groetjes Diana

haha, misschien kennen we elkaar perongeluk al...

ben je ook al op hyves of msn?

ok, zag je foto bij een ander topic, denk het toch niet hihi

Hoi,

Ik kom niet uit HHW, tenminste, niet meer. Ik woon nu in Winkel, dat is ook best dicht bij. Ik weet wat je bedoelt, bij mij zijn er ook weinig vriendinnnen met kinderen.
Dat maakt sommige gesprekken en contacten toch weer anders.
Best jammer is dat soms, maar je ontmoet vast meer mensen in je omgeving met kinderen, bijvoorbeeld door babyzwemmen of door een kinderdagverblijf als je kindje daar heen gaat. Dan kan je eens afspreken met andere "lotgenoten".
Anders moeten we eens een keertje met een groepje afspreken, bijvoorbeeld in het Rosarium??? bij de kinderboederij ofzo?  Ik schreeuw maar wat.

Groetjes Danielle

Ja dat lijkt me wel wat. Kinderboerderij is altijd leuk. Weet nog van mijn nichtje dat ze doodsbang was voor de cavia;s hahaha heel grappig...niet voor haar natuurlijk.
Nou dan vind ik gewoon hierbij dat wij ook een meeting hier in de buurt gaan organiseren haha anders komt het er nooit van. Als iedereen die wil komen nou een paar dagen als voorkeur in tikt dan kunnen we kijken hoe we eruit kunnen komen met zijn alle.

groetjes Diana

Terug
Bovenaan