Vriendin is bevallen!

Hoi meiden

Vanmorgen het mooie bericht dat mijn vriendin vannacht bevallen is van een prachtig mooie zoon! (kregen een foto over watsh app) Ben zo blij voor ze dat hij er eindelijk is. Ze liep al ander halve week over.
Het mannetje heeft echt een hele mooie naam gekregen. Echt heel mooi!
Maar... wij balen flink want de naam die wij al JAREN! in ons hoofd hebben voor een jongentje lijkt heel erg op deze naam... en dit zijn vrienden die wij toch wel wekelijks zien en heeel goed mee omgaan.. Ik had mijn vriend gebeld en verteld hoe de kleine man heet.. hij was ook even stil en zei ook nou das lekker balen... Maar wij zeiden ook tegen elkaar, dat we er spijt van krijgen als we die naam niet gaan gebruiken omdat we dit al jaren in ons hoofd hebben.. Nou hebben wij ook een 2e jongensnaam maar onze keus valt toch echt op de eerste.. Ben onwijs blij voor onze lieve vrienden! maar dit is toch wel even een flink baalmomentje:-(..
Ook al weten wij nog niet wat het word..maar mijn gevoel is heel sterk een jochie

Moest het even van me af schrijven..

Liefs
 
Ja, dat is inderdaad wel balen.
Maar waarschijnlijk wist je vriendin dit niet.
Wel gefeliciteerd met de geboorte van de kleine.
Nu jij nog, maar dat duurt nog wel ff.

Liefs Mariska
 
Nee tuurlijk wist mijn vriendin dit niet. We hebben deze naam ooit opgenoemd tegen mijn ouders. verder weet niemand het..
Dankjewel, ik mag morgenochtend al langs komen!!
Ja mijn ukkie moet nog even blijven zitten hoor!! Ook al kan ik niet wachten tot het zover is!
 
Lijkt me idd balen als in je directe omgeving een kindje ongeveer of dezelfde naam heeft als jij in je hoofd hebt. Maar gewoon doen wat je hart je ingeeft. Nu is er verder niemand zwanger in onze directe omgeving, maar bij onze dochter toen wel. Heb er ook wel eens wakker van gelegen maar was nergens voor nodig!!
 
Wat fijn dat ze bevallen is, maar oh wat naar zeg dat de naam zoveel lijkt op die van jullie! Maar als jullie het gevoel hebben spijt te krijgen van een andere naam niet doen en gewoon bij je naam blijven! Als je het haar later uitlegt zal ze het vast begrijpen...

 
Terug
Bovenaan