vriendin

A

Anoniem

Guest
Ja hoor, vertelt m ´n beste vriendin me laatst dat ze ook van de pil af is.
Geweldig voor haar natuurlijk. Maar waarom voel ik me dan zo 'kut' ? Ik voel me erg egoistisch op het moment, maar ik kan het niet helpen. Natuurlijk hoop ik het van harte voor haar dat ze snel zwanger is en dat ze al deze 'narigheid' van het lange wachten bespaard blijft. Maar ik ben gewoon zo bang dat zij straks ook vrolijk met een dikke buik rond loopt en dat ik nog steeds niks heb...
Sorry hoor voor dit gezeur, maar ik moest het gewoon ff kwijt. Jullie herkennen dit vast wel. En ik moet ook gewoon de hoop niet opgeven. We zullen wel weer zien.

Liefs Monique23

23 jaar en nu al somber dat het nog niet lukt.Gun je vriendin inderdaad die zwangerschap. Het is toch geen wedstrijd hoop ik van wie als eerste met de dikke buik rondloopt?. Ik herken dit inderdaad niet nee.Je komt immers nog maar net uit je eigen moeders baarmoeder vandaan.

hoi hoi,ik begrijp het wel een beetje hoor,maariedereen hoopt natuurlijk dat ze gauw zwanger raakt.me schoonzus is gelijk zwanger geraakt,terwijl ik 9 maanden bezig ben,op me werk is er ook iemand die is gelijk zwanger geraakt,doet pijn natuurlijk.maar ik heb zoiets ach mijn tijd komt nog wel,ik ben er gewoon nog niet klaar voor,zo moet je proberen te denken sucses gr manuela

hei Monique, we begrijpen dit zeker, en hier kan je het lekker kwijt.
Ik had dat ook, ik was 8 maanden bezig, toen mijn vriendin stopte, ik blij want ik bleek zwanger, alleen ik kreg een miskraam en nu loopt zij met een dikke buik. Tof voor haar, maar voel af en toe wel een steekje. ik gun het haar zo, maar dat knagen kan soms even e kop op steken. En weet je, dat mag best,je bent ook maar een mens met gevoelens toch?
sterkte en ik hoop voor jullie dat jullie tegelijk zwanger zullen zijn, want dat is ook wel superleuk natuurlijk.
groetjes

Hoi Monique,

Ik begrijp je gevoelens zeker. Mijn beste vriendin en ik zijn beide bezig. Zij loopt op dit moment bij de gyn met allerlei vervelende problemen en bij ik wordt nog steeds elke maand gewoon ongesteld. Laatst leek het erop dat ik zwanger was en toen kwam dit ter sprake. Zij gaf ook aan dat ze het onzettend gaaf voor me zou vinden maar dat ze ook wel moest slikken. Andersom zou ik dit ook hebben. Het heeft niets te maken met egoisme (hoewel egoistisch zijn niet allen negatief is). Het is ook niet erg dat dit door je hoofd schiet. Zolang je het ook maar weer kan relativeren.
Ik wens je in ieder geval veel succes.

sorry maar wat een rotopmerking (je komt nbog maar net uit je eigen baarmoeder).
Ik vind 23 een hele mooie leeftijd om kinderen te krijgen.
Dus ik wil Monique 23 heel veel succes wensen met zwanger worden.

Terug
Bovenaan