Vriendinnen gezocht die al een paar jaar bezig zijn zwanger te worden.

Hallo dames

Ik ben nieuw hier, dus ik zal me even voorstellen.

Ik  ben myra Wever, getrouwd, en heb een zoon Arvid van ruim 5 jaar oud.
Nu zijn wij al bijna 5 jaar bezig om zwanger te worden van ons 2de kindje, maar tot op heden nog niet gelukt.
We hebben de medische mall molen al bijna gehad, en hebben net IUI nr 2 achter de rug, die ook mislukt is.
Volgens de gynaecoloog, had ik links een vochtblaasje met een eitje erin die (schrik niet) 32 mm was.
Maar ik heb wel afgelopen zaterdag een inseminatie gehad.
Pregnyl kreeg ik de avond ervoor, maar de pregnyl heeft blijkbaar het eitje niet lasten springen, dus die zit er nog, met als resultaat dat het doorgegroeid is naar ongeveer 32 mm!!
Ovulatietest was positief.
Wie zin heeft om met mij te kletsen via msn, mag mij toevoegen, want ik voel me helemaal down.
Het zou leuk zijn, om te kletsen met iemand die hetzelfde meemaakt, en die er eigelijk ook niet meer zo goed tegen kan,   bijvoorbeeld als je zichtbaar zwangere vrouwen in je omgeving ziet, of als er weer zo'n bord ergens buiten staat.

Ik zie wel wie er op mijn msn komt, en wie weet, kunnen we een clupje oprichten, en later met zijn allen afspreken, en zo slepen wij ons er wel doorheen, he dames?

Groetjes Myra Wever
Mijn emailadres om toe te voegen is: myrawever@hotmail.com

Hoi Myra,

Ik heb helaas geen msn dus reageer ik zo op je verhaal. mijn naam is linda ben 29 jaar oud heb een dochter van bijna 4 en probeer nu ruim 2 jaar zwanger te raken van de tweede. mijn eerste zwangerschap was spontaan na 4 maanden te zijn gestopt met de pil maar nu wil het niet lukken ik slik clomid en ik hoop dat ik hiervan zwanger raak. was jouw eerste zwangerschap spontaan of heb je toen ook al behandelingen gehad?
Soms zie ik het ook niet meer zitten als je toch weer ongesteld word maar dan kijk ik naar mijn lieve meid en denk ik ben toch rijk gezegend dat ik al een prachtige dochter heb maar ik begrijp het wel we willen graag een tweede en sommige mensen zeggen dan ook wat zeur je nou je heb er toch 1 maar je wil net zo graag een eerste als een tweede ik hoop dat je gauw zwanger mag raken.

groetjes linda

Voor mijn eerste zwangerschap was ik ook al ruim 1 jaar bezig, maar ik kreeg toen 100 mg chlomid, en na4 maanden was ik zwanger in 1999, en mijn zoon is geboren op 17 juli 2000.
En nu doet het me zo'n pijn, bij het zien van zwangere vrouwen, en in de omgeving worden zeook zomaar zwanger, ook degenen met wie ik tegelijkertijd op zwangerschapsgymnastiek zat, die hebben nu 2 kinderen of 3, of zijn van de 3de zwanger.
maar tegelijker tijd denk ik ook; bij vreemde vrouwen denk ik ook ach misschien hebben hun er ook moeite voor moeten doen.
Tja, en ik heb al een zoon vanruim 5, dus ik krijg ook wel eens te horen dat ik niet moet zeuren, en dat doet pijn.
Of ze zeggen op mijn manzijn werk: zal ik het even voordoen!!!
Dat vind ik niet leuk, maar onze tijd komt nog wel hoor!
En dan zal ik lekker pronken met mijn dikke buik, samen met jou, hihihi

Ik moet nu gewoon afwachten, word ik ongi of niet, anders moet ik gewoon weer op CD 3 tot 7,
 2 maal daags chlomid slikken, in plaats van 3, want dat was teveel denk ik

Groetjes Myra, en ik houd het hier wel op de hoogte hoor, over destandvan zaken.

Onze tijd komt zeker en dan zullen we er dubbel zo hard van genieten omdat we er zo naar hebben uitgekeken.   de broer van mijn man kunnen geen kinderen krijgen en zijn nu 5 jaar lang bezig met adoptie ze kunnen nu elke dag gebeld worden dat ze vader en moeder zijn geworden en soms denk ik dan maar laat hun dan maar eerst hun kindje krijgen want zij hebben nog niks. maar dan kom je weer ergens en daar loopt weer iemand met zo'n dikke toeter en dan krijg je toch weer dat gevoel van waarom ik niet. bij ons in de kerk zitten heel veel jonge stellen van die stellen waren wij de eerste die een kindje kregen inmiddels kregen de andere stellen ook een kindje maar niet spontaan die zijn ook geholpen dus je gaat ervan uit dat als je bij je eerste geen problemen had dat de tweede ook zo verloopt nu hebben die andere stellen inmiddels al hun tweede kindje en wij niet dus het zit af en toe heel krom in elkaar maar ik ben er zeker van onze tijd komt ook.

groetjes linda

Hee Myra,

Welkom op het forum! Eigenlijk zit iedereen hier in hetzelfde schuitje. Ik ben bijna 3 jaar onderweg, krijg volgende week IUI nr. 5 en heb een miskraam en een operatie gehad maar helaas 0 kinderen helaas.
Je kunt hier goed terecht want we peppen elkaar constant op en ondanks het onderwerp is het hier best een gezellige boel.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

gr.Inge

Ik denk het ook hoor!
Maar toch, mijn kinderwens is net zo hevig als toendertijd voor onze eerste.
Afgelopen vrijdag had ik een positieve ovulatietest, en was het eitje iets van22.5-25 mm, zei mijn gynaecoloog.
Dus vrijdagavond heb ik de pregnylspuit gekregen, en moest zaterdagmorgen terug komen omdat mijn man zijn zaad moest inleveren, en dat waren er gelukkig genoeg om te insemineren (2,5 miljoen goed bewegelijke zaadcellen).
Dus dezelfde middag werd ik geinsemineerd, maar kreeg eerst nog een echo, maar het eitje zat er nog steeds, maar alleen weer een stuk groter (27 mm), en na de inseminatie zei de gynaecoloog, dat ik maandagmiddag terug moest komen voor de controle-echo.
Ik ben er dus geweest, en wat denk je; het eitje zat er nog steeds (3 dagen na de pregnylspuit), en inmiddels doorgegroeid naar ongeveer 32 mm (echt waar).
De gynaecollog acht maar een kleine kans op zwangerschap, maar toch wacht ik af tot ongeveer 24 oktober, want ik weet niet of ik toch dan niet of wel zwanger ben, toch (misschien kan het toch met zo'n ei!!!)
En ik vraag me af, waarom mijn ei niet gesprongen is door die pregnylspuit.
Normaal moet het toch wel springen?
Of heb ik het bij het verkeerde eind?

Wie heeft dit nog meer meegemaakt, dat je zo'n groot ei had.
Ik heb er best wel last van, ik zal maar zeggen zeurderige pijn in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld ga worden.

Wel heb ik het recept van chlomid gehaald (nu 2 tabletjes in plaats van 3 wat ik eerst had, misschien was dat wel net iets teveel).
De reden waarom ik eerst 3 tabletjes chlomid per dag kreeg, is dat ik in het verleden
niet of nauwelijks reageerde op de chlomid (een jaar of 2,5 terug).
En het gekke is dat ik er nu wel op reagerde, naar mijn mening iets te veel, volgens mij.
Dus deze 2de IUi zal ook wel mislukt zijn, maar we wachten af, en klussen gewoon lekker thuis verder, want jeweet maar nooit, toch?

Verder wens ik jullie ook veel succes met jullie behandelingen, en wie weet zijn we straks in 2005/2006 lekker gelukkig zwanger.

Groetjes Myra Wever, 36 jaar

Email: myrawever@hotmail.com

Terug
Bovenaan