Vriendinnen groep

Hoi dames ,

Ik woon in Tilburg en ben 30 jaar , het leek mij leuk om een groepsapp te starten met mama’s die ook in verwachting zijn en onze ervaringen te kunnen delen ! En misschien komen er leuke vriendschappen uit ! Ik ben op dit moment 13 weken zwanger !
Ik hoor graag van jullie
liefssss

Hoi bloempje!

Gefeliciteerd! Ik woon in Oosterhout en ben 31 jaar.

Heb een dochtertje van 5 en momenteel bijna 5 weken zwanger na 3 miskramen. Hopen dat dit goed gaat.

groepsapp lijkt me leuk!

Hoi, dit lijkt me ook fijn. Ik ben 28 en woon in Breda. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mentaal op dit moment niet stabiel in mijn zwangerschap sta, maar het zou een enorme steun voor me kunnen zijn. Daarnaast ga ik er vanuit dat de bui weer klaart en dan lijkt het me gewoon ontzettend gezellig.

Wat een leuk idee om ervaringen te delen en misschien nieuwe vriendschappen te ontwikkelen! We hebben nét de zwangerschapsgroepen gelanceerd hier op het forum:

Ik denk dat dit ook ontzettend leuk en fijn voor jullie is!

-Jetske

Hoi, dit lijkt me ook fijn. Ik ben 28 en woon in Breda. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mentaal op dit moment niet stabiel in mijn zwangerschap sta, maar het zou een enorme steun voor me kunnen zijn. Daarnaast ga ik er vanuit dat de bui weer klaart en dan lijkt het me gewoon ontzettend gezellig.
Beste F, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat vervelend dat je je niet stabiel voelt. Zou je mogelijk meer kunnen toelichten hoe je je voelt? misschien kan ik je ergens mee helpen of kan ik simpel weg een luisterend oor voor je zijn. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Misschien helpen deze artikelen jou ook wat verder?

-Jetske

5,5 week zwanger… meteen zwanger geworden na een miskraam. Erg emotioneel en voel me ontzettend alleen. Ook ik zou hier behoeften aan hebben. 25 jaar woon in someren

Terug
Bovenaan