Vriendinnen? oproepje :-)

Hallo mede mamma's!!

Wij wonen in zoetermeer en ik ben sinds kort minder gaan werken.
We hebben een zoontje van net 1 jaar en ik vind het heerlijk om meer tijd met hem door te kunnen brengen. Maar ik merk ook dat juist omdat ik nu veel meer tijd heb eigenlijk bijna geen vriendinnen meer over heb.

Heb me altijd bezig gehouden met m'n werk en gezinsleven. Maar nu ik vaker thuis ben mis ik toch wel vriendinnen.
Zou het leuk vinden om ook met mamma's in contact te komen in de omgeving van zoetermeer. Misschien zouden we uiteindelijk zelfs wat leuks met de kinderen kunnen doen.

Nou misschien tot snel!!!!

Liefs,

Mamma van Daan
 
Hoi,

Ik kom uit Den Haag leidschenveen (ligt zowat tegen zoetermeer aan). En ben ook al een tijdje op zoek naar vriendinnen in de omgeving (ik kom zelf niet uit de omgeving).

Ik werk alleen ook vier dagen in de week dus echt super veel tijd heb ik niet.

Ik ben   wel veel te vinden op het Zomer 2006 forum van 0-1 jaar. Het is daar super druk en super gezellig. Kom eens kijken zou ik zeggen.

Annemieke
 
Hoi Mamma van Daan,

Onze dochter wordt in mei alweer 1 jaar. Ik woon in de buurt van gouda.
Je mag mij ook mailen als je zin hebt?
J.de.Jong-yo1@kpnplanet.nl

Groetjes Yvet
 



Hoi,

Ik woon in Bleiswijk dat is ook dichtbij.

Ik ben zelf 30 en mijn zoontje Tom word 13 juni   1 jaar (gaat echt snel).
Maandag's en dinsdag's ben ik altijd vrij', de rest van de week werk ik in berkel en rodenrijs als produktiemedewerkster in een bedrijf waar insekten worden gekweekt voor biologische bestrijding (denk aan plagen in een kas).
Ik ben vorig jaar getrouwd en woon sinds februari vorig jaar in bleiswijk en het lijkt mij ook wel leuk om wat meer mensen te leren kennen met kinderen kunnen we misschien af en toe leuke dingen doen, naar de kinderboerderij bijvoorbeeld!?

Nou ik hoor het wel...

groetjes Geertruida
 
hey wat leuk!
Ik kom ook uit Waddinxveen.

Ik ben thuisblijfmoeder en woon hier nog niet zo heel erg lang, logisch natuurlijk dat ik maar weinig mensen hier ken.

als iemand het leuk vind om te mailen hoor ik het wel
 
Hoi mamma van Daan,

Ik ben Daniëlle en ik ben sinds 31 december 2006 moeder van Thiemo. Ik woon al mijn hele leven (=27 jaar) in Zoetermeer.

Het lijkt me erg leuk om met een aantal mamma's in de buurt contact te hebben. Gezellig kletsen over de kleintjes, maar natuurlijk ook over andere dingen.

Groetjes,
Daniëlle

http://lilypie.com"> src="http://b1.lilypie.com/tjB8p2.png
 
Terug
Bovenaan