vriendinnen

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje. Zijn jullie vriendschappen veranderd sinds jullie kinderen hebben? En is dat goed of slecht veranderd? Ik heb twee hele goede vriendinnen met wie ik alles deel en ik ben tot nu toe de enige met een kindje. Ik wist van te voren eigenlijk niet precies hoe onze vriendschap zou gaan, maar sinds justin er is, zijn ze zo geweldig!! Ze vragen steeds hoe het met hem is en willen hem ook steeds zien. Ze zijn stapelgek op justin en dat vind ik alleen maar leuk. Dus mijn vriendschappen zijn er alleen maar beter op geworden sinds justin er is. Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie is.

groetjes mirjam

hoi

Nou heel veel vriendinnen om mij heen hebben een kindje net na mij of net voor mij gekregen, dus nu hebben we echt veel om over te kletsen want we zitten allemaal met dezelfde vragen, net als hier.
Maar ik heb ook 2 vriendinnen, die zijn ook nog jonger dan ik en zij hebben geen kindjes, en wij zijn elkaar toch wel een beetje aan het kwijtraken merk ik nu. Zij willen en gaan ook nog bijna ieder weekend uit, en ja hun hele leven heeft nu een hele andere indeling dan die van mij, dus ik merk dat verschil wel. Ookal zou je als het echt goede vriendinnen zijn dat niet echt moeten merken omdat je dan nog steeds veel dingen gemeen heb, maar ja bij hun dus blijkbaar niet. Wel jammer maar ja, wel fijn dat het bij jou nog steeds super gaat

xxxjes

Hoi Mirjam,
mijn beste vriendin heeft zelf geen kinderen en heeft ook altijd gezegd dat ze geen kinderen wilt. Nu mijn dochter is geboren is ze hartstikke gek op haar. Ze verwend haar behoorlijk en ze wilt ook vaak op visite komen (ondanks dat we wel een stukkie uit elkaar wonen). Onze vriendschap is misschien zelfs nog wel hechter geworden. Bovendien zit ze nu te twijfelen of ze zelf echt geen kinderen wil.
Ik ga trouwens af en toe ook nog met haar mee de kroeg in, niet meer zo vaak als voorheen natuurlijk maar zo af en toe, gezellig.

Groetjes van Sonja

Wij waren de eerste in onze vriendenkring met een baby. Dat heeft de vriendschappen wel veranderd. Maar intussen zijn de meesten nu zelf ook zwanger en dus hebben we nu weer andere gespreksonderwerpen om over te praten. En wie weet wordt de vriendschap dus nu weer wat hecter nu wij de 'deskundigen ' zijn.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan