Vriendinnen

Lieve mede mama's,

De relatie met mijn vriend is fantastisch. Helaas is dit een van de weinige relaties die ik heb. Het contact met de meeste van mijn vriendinnen is verwaterd, omdat zij in een andere levensfase zitten dan ik. Ik ben jong moeder geworden en merk dat hierdoor wel een kloof ontstaat tussen mezelf en de meiden waar ik mee om ging. Zijn er jonge moeders die dit herkennen? Het lijkt me namelijk erg leuk om in contact te komen met andere jonge moeders, om ervaringen uit te wisselen, frustraties te delen en het te hebben over in ins en outs van het moederschap. Wie weet leidt het zelfs tot een mooie vriendschap!

Heey misschien een beetje laat maar ik herken dat wel ik ben ook vrij jong moeder geworden en ook nog voor manlief ver weg gaan wonen.  Als je nog behoefte hebt aan contact hoor ik het wel

Hallo mama's

Ik ben op mijn 24e zwanger geworden van mijn oudste en nu inmiddels 28 en 3 kids (een tweeling gekregen) en al mijn vriendinnen hebben geen kinderen of nog niet in de planning heel binnenkort! Ik vond het ook heel moeilijk om niet meer overal bij te zijn of over uitgenodigd te worden want tja ze kan toch nooit want zij is moeder!

Ik ben ze daardoor echt bij kwijt geraakt en grote ruzie gehad! Ik was zo verdrietig dat ik stond te kotsen.. toen zijn we met zijn alle bij elkaar gaan zitten en hun hebben al hun frustraties verteld en ik ook..

We hebben va  2 kanten water bij de wijn gedaan en ik ben meer moeite gaan doen om ze te zien.. ik was erg veel met mijn man bezig en daarna ook nog met men kindje! Nu 4 jaar verder en iedereen is een beetje samen gaan wonen en zien we elkaar lange na niet zoveel als toen maar ja iedereen krijgt eigen leventje maar we ik zie de meeste elke maand en een aantal elke week!

Echt praat erover ruzie erover.. als ze ruzie met je willen maken betekend dat ze nog om te geven en ze het nog niet koud laten!

Terug
Bovenaan