Vriendinnetje vannacht kindje gekregen: naam die wij bedacht hadden gegeven.........

Ik moet het even kwijt meiden............. Ik ben even helemaal van slag! Een vriendinnetje is vannacht bevallen en heeft de kleine dezelfde naam gegeven als die wij in ons hoofd hadden... Echt ongelofelijk! Ik ben echt boos op mezelf dat ik hier zo van slag van ben. Er zijn wel 100 miljoen dingen te bedenken die erger zijn. Iemand die ook zoiets heeft gehad?

Hoi,

Ik kan me echt wel voorstellen dat je zo van slag bent!!
Had je het haar ook verteld of was het puur toeval.
Bij mijn schoonzus had ze verteld wat de jongens naam zou worden en toen heeft een vriendin die eerder uitgerekend was die naam ook "gekozen"

Nu kreeg mijn schoon zusje een meisje en dat wisten ze vanaf 20 week ook maar heel blij waren ze niet met die vriendin...

Wat gaan jullie nu doen? Nieuwe naam of toch dezelfde??

Groetjes Wendy

Balen zeg, ik snap wel dat je daar echt van baalt. Een vriendin van mij is iets eerder als ons uitgeteld, ik mag toch hopen dat hun niet toevallig dezelfde naam kiezen, word anders nog weer lastig!

Liefs

ik zou ook boos zijn hoor!
maar laat je niet kisten,is het je naaste vriendin of niet?
anders zou je ze alsnog zo kunnen noemen toch?
bij ons in de kennissen kring krijgen ook 2 vrouwen een meid dus ik duim ook dat het niet die namen worden!
sterkte ermee
xxx

He meiden,

Bedankt voor jullie reactie.

Deze vriendin wist niet welke naam wij hadden gekozen. Ik ben dus ook helemaal niet boos, maar baal er gewoon van.

Het grappige is dat zij dachten dat ze een jongen zouden krijgen, dus ik was helemaal blij dat er niemand in mijn omgeving eerder dan wij uitgerekend waren, en ook een meisje zouden krijgen. Ik wist dus 'zeker' dat de naam niet meer 'weggepikt' zou worden. Daarom was het denk ik ook extra vervelend. haha.

En heel close zijn we niet, maar het is wel een twijfelgeval of de afstand ver genoeg is. Ik heb het gisteren toch maar verteld tegen een paar vriendinnen en die zeiden ook dat ik de naam alsnog kon kiezen.

We hebben nu besloten gewoon verder te kijken naar nieuwe namen, en als we toch echt geen andere kunnen vinden, misschien deze naam alsnog nemen.

Nou, jullie allemaal veel succes met namen kiezen of hopen dat niemand anders die naam kiest in de tussentijd.

Goede zwangerschap verder!

x
Uma

Hoi Uma,

Wat een verhaal, tsja, ik kan me voorstellen dat je even zoiets hebt van: neeeeeee!!!!

Weet je, ik zou gewoon inderdaad kijken of je een alternatief kunt vinden, zo niet, dan zou ik ze eerlijk aangeven dat jullie deze naam ook al hadden bedacht en dat je jouw kindje nog steeds deze naam wilt geven.

Als jullie niet heel close zijn, is het ook niet heel vervelend toch?

Terug
Bovenaan