Vriendschap

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben 31 woon in Utrecht en probeer nu al een tijdje zwanger te worden van de eerste. Het lijkt mij leuk om meiden in contact te komen die ongeveer mijn leeftijd zijn, proberen zwanger te worden of net zwanger zijn en ook uit Utrecht komen. Ik zou het leuk vinden om vriendschappen te sluiten, samen dingen te ondernemen en ervaringen uit te wisselen over zwanger worden/zijn en andere dingen. Spreekt je dit aan laat dan een berichtje achter. Emailen kan ook naar rozella7@hotmail.com

Groetjes Ro

Hoi rozella,

Ik ben 29 en ook bezig met zwanger worden van de eerste. Woon alleen niet in omgeving Utrecht maar in Brabant. ;)

Ik vind het heel spannend en kan elke maand niet wachten,

Heel veel succes iknhoop dat het gauw mag lukken.

Groetjes

Hoi!

Leuk dat je reageert. Hoe lang ben jij/zijn jullie bezig? Ik vind het ook spannend. Hoe langer het duurt hoe onzekerder ik wordt.

Jij ook veel succes!

Groetjes Ro

Hoi,

Ik ben 1 januari gestopt met de pil was direct zwanger maar helaas een miskraam gekregen in maart. Nu vorige week positief getest dus erg spannend allemaal, durf niet echt te geloven dat het nu wel goed is.

2 juli eerste echo dus aftellen en hopen op een mooi hartje.

Hoelang zijn jullie al bezig ?

Groetjes

Hoi Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws. Spannend voor je zeg. Ik zal voor je duimen.

Ik ben al iets langer bezig. Begin dit jaar een miskraam gehad en toen bijna een half jaar geprobeerd om zwanger te worden. Dit wordt nu de vijfde ronde. Hoop dat het deze week raak is ;-)

Naarmate het langer duurt merk ik dat het mij wel meer bezig houdt. Gebruik ook ovulatietesten want mijn cyclus is iets onregelmatig. Hoewel ik al gezond leef merk ik dat ik er nog steeds meer op ben gaan letten. Drink bijvoorbeeld geen druppel alcohol meer terwijl ik dat voorheen af en toe nog wel deed. Waarschijnlijk heeft het niet zoveel invloed maar probeer er wel alles aan te doen zodat het lukt.

Ben benieuwd naar de uitslag van je eerste echo. Veel succes.

Groetjes

Spannend meiden! En gefeliciteerd natuurlijk met je positieve zwangerschapstest. Ik hoop op snel een positieve test en een goede echo voor jullie!

ik ben ook 29, maar kom uit Almere ;)

wij willen nu graag een broertje of zusje voor onze 2 jongens van net 3 jaar en anderhalf jaar oud.

ik heb deze ronde eigenlijk al opgegeven en ga er vanuit van t weekend ongesteld te worden

veel succes meiden!

Hoi Sproet86,

Hoe lang ben jij nu bezig? Het is inderdaad spannend zeker naarmate het langer duurt. Gister zou mijn ongesteldheid moeten beginnen maar nog niet gebeurd. Sensitest bleek gister negatief. Ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben want merk helemaal niets :-(  Als het nu weer niet gelukt is ga ik teunisbloemcapsules bij de drogist halen want ik heb gelezen dat dit een positief effect zou kunnen hebben.

Hoe gaat het me jou gebruiker 44 (weet je naam niet ;-) ? Hoe was de echo?

Heel veel succes meiden en hopelijk lukt het snel!

Groetjes

Terug
Bovenaan