vrijdag 1 jaar getrouwd maar helemaal blanco

A

Anoniem

Guest
Vreselijk..ben helemaal blanco.. Kan niets leuks bedenken voor mijn man.
Geen cadeautje, kleine verrassing..NIETS!

foto's hebben we al hangen. Avondje uit zie ik eigenlijk niet zitten, uit eten misschien nog wel.. pfff..maar wil zo graag iets leuk.. iemand nog sprankelende ideeen?

hier hetzelfde probleem, wij zijn zaterdag 1 jaar getrouwd en ook hier geen idee. ik wilde eigenlijk gaan uit eten maar ivm mn diabetes vind ik daar nu ook niet zoveel aan.

Dus als idd iemand tips heeft??

Wat toevallig zeg....
Ik had wel graag naar een musical gewild (en dat kon ook nog wel, miss saigon try outs) maar zag de reis niet zitten... En een leuke film draait er ook niet echt.
Zelf koken is momenteel ook niet echt een optie....pffff..en dan heb ik het kringetje wel weer rondgedacht

Sprankelende ideeën heb ik niet echt voor je, maar misschien dat het een idee is om het niet zo ver buiten huis te zoeken.

- Lekkere hapjes halen bij traiteur
- Kaarsen aan
- Filmpjes kijken
- Iets leuks aantrekken (wat bovendien lekker zit)
- Samen in bad
- En vooral, zo een jaar na dato, heerlijk samen zwanger zijn en genieten van het feit dat he-le-maal niets hoeft. Je bent hoogzwanger immers!!!

Volgend jaar weer een jaar, toch?

Groetjes,
Melian (novembermama)

Dat zwemmen lijkt me zalig, helaas heb ik alleen de avond tot mijn beschikking, maar misschien iets voor mama van c

Melian, je hebt gelijk volgend jaar weer een dag, maar ja we hebben maar 1 trouwdag zonder kinderen, volgend jaar is 'anders'. Vandaar toch de wens voor 'iets'

Heb je eigenlijk ook helemaal gelijk in. Voor mij is de eerste trouwdag op 8 oktober... tegen die tijd ben ik 36 weken zwanger. Ik ben bang dat het voor ons niet een hele actieve dag zal gaan worden, maar lees ondertussen gewoon even lekker met je topic mee ;-)

het is ook gewoon wat aandacht willen besteden..plus mijn mannetje komt voor mijn gevoel nogal wat tekort sinds ik zwanger ben en dat wil ik hiermee ook wat goed maken..dat ik dit ook niet nog negeer

Terug
Bovenaan