vrijdag 11 uur

morgen heb ik een echo.deze duurt 45min.ze gaan de baby onderzoeken op afwijkingen.dit omdat mijn dochter bij de geboorte een gaatje in dr hartje had.na 3maanden was ze daar gelukkig overheen gegroeid.nu word de baby echt van top tot teen nagekeken.dat vind ik aan de ene kant heeel fijn.het maakt me ook erggg zenuwachtig.wat als...je weet maar nooit.hoop zo dat alles goed is.

ik hoop dat er nog wat tijd over blijft om te zien of het een jongen of meisje word.de vk gaf al aan dat deze echo daar niet voor bedoeld is.dan maak ik gelijk een afspraak voor een pretecho want ik had me er al helemaal op verheugd met de 20wkn echo.

moest effe mijn hart luchten.wat kan een dag soms lang duren.

Ik hoop voor je dat alles goed is!
Ik snap dt je zenuwachtig bent, dit is mijn eerste kindje en ik moest bijna overgeven van de zenuwen! Dus voor jou zal het wel extra spannend zijn! het zal je veel rust geven als je ziet dat alles goed is.

De 20weken echo is idd een medische echo maar heb nog nooit gehoord dat ze er moelijk over doen als jij wilt weten wat eht word.
Ze gaan van top tot teen je kindje langs dus de kans is heel groot dat ze zien wat het word! En ik neem aan dat ze dan ook zo aardig zullen zijn het jou te vertellen!
Ik zou het gewoon voor die tijd aangeven voor je daar gaat liggen, dat als ze het kunnen zien je het graag wilt weten. Wedden dat het goed komt!

Wij doen ook een pretecho maar dit alleen omdat we het zo`n mooie echo vinden, dat je je kindje helemaal kan zien zoals hij/zij is! Normaal kijk je tegne de doorsnede aan en bij een 4D echo (waar wij dan voor kiezen) zie je alle rondingen ook, zo gaaf!!! het word wel aangeraden deze niet voor je 24ste week te doen dat is zonde van het geld! Tussen de 24 en 32 weken geloof ik is het het mooist! Wij gaan met 28 weken. Zit er tussne elke echo 8 weken, de 12, de 20 en dan de 28 weken:) Ik krijg hem voor m`n verjaardag, ben dan toevalllig ook jarig!
Laat je het morgen hier weten hoe het ging?
Succes en maak je niet te druk,
Oja tip,... niet voor die tijd gaan plassen! Hadden ze mij neit verteld! Ik dacht ja voor ze gaan drukken met dat ding o m`n blaas ga ik eerst naar de wc, maar daardoor drukte mijn blaas het hoofdje NIET omhoog waardoor ze het gezichtje slecht konden zien.

haha ja wachten duurt lang ,ik ben pas volgende week vrijdag aan de beurt en mijn kindje krijgt ook een extra uitgebreide medische echo omdat men jongste zoon met een scissis is geboren.
succes morgen

is idd ontzettend spannend zeg, en vooral na wat je al hebt meegemaakt!!
maar is wel heel fijn dat ze alles goed gaan nakijken, dan weet je iig van te voren mocht er iets zijn..
bij ons vroeg de gynecoloog al voor we begonnen of we wouden weten wat het word, dus daar doen ze volgensmij niet zo moeilijk over!!
en als ze daar wel moeilijk over zouden doen is dat wel stom zeg..
iig heel veel succes en ik ben benieuwd!!

Lijkt me inderdaad sterk dat het niet gezien zou worden als alles van top tot teen zo goed bekeken gaat worden. Er wordt snel genoeg gezien of de baby er wel of niet goed voor ligt om het geslacht wel of niet te kunnen zien dus een grote moeite is dat niet lijkt me. Ach, morgenochtend zal je het vanzelf wel merken. Zolang de baby maar gezond is, daar draait het uiteindelijk natuurlijk om. Alvast veel succes!! Hopelijk kan je de zenuwen een beetje bedwingen...

heb wel wat meer hoop door jullie dat ik ook het geslacht kan zien.het is id het belangrijkste dat het helemaal gezond is.
ik laat het jullie morgen weten.bedankt voor de reactie ;-)

Terug
Bovenaan