vrijdag 13e NOD! ben niet bijgelovig hoor hahah

A

Anoniem

Guest
hahaha zat net ff te rekenen, als mn cyclus 30dagen is heb ik 13april op vrijdag mn NOD. Maar als ik reken had ik afgelopen maand een cyclus van 29dagen dan zou het donderdag de 12e zijn mmm moeilijk heb vanaf Dec wel met spiraal dan tot feb een cyclus van 30 dagen gehad maar 14feb tot 14 maart is 29 dagen dus spannend!
Borsten lijken niet door te zetten zit vandaag 10 of 11 dagen voor mn NoD. Normaal kan ik mn bh niet uit trekken. Kan nog komen hoor maar ja hij lijkt toch niet te willen doorzetten. Als ik dit typ word ik hyper en zoo zenuwachtig. Ik zeg altijd dit is wel de spannendse periode van de maand (het wacht bankje) Maar wel de zenuwslopendste ook hahaha. Jaaa als ik spanning heb zoals dit gaaa ik ratelen haha en moet ik even wat van mn af schrijven vind het zoo spannend weer. Normaal ben ik ook nu al zwaaaar chago, maar kan zijn omdat ik ermee bezig ben dat het minder is maar vorige maand was ik wel chago. Hoop deze maand geen bloed te vinden behalve het innestelingsbloed lol. Gelukkig gaat het wat sneller deze maand ben er wel mee bezig maar veeel minder dan vorige. Al duren die 11 of 10 dagen dan toch nog wat lang misschien.
En wat denken jullie? Is mij ei geweest? Mn temp is 36,7 heel raar maar denk wel gevoeld te hebben dat opgeblazen gevoel maar goed we wachten af!

Fijne dag!

leuk he dat wachtbankje denk dat er aardig wat dames op dat bankje zitten incl me

Terug
Bovenaan