Vrijdag 14 december de echo!

Hoi!

Ik heb gisteren de vk gesproken en ik mocht zelf bepalen of ik mijn echo met een week of 8 of 12 wilde. Dit in verband met de miskraam die ik half oktober heb gehad. Mijn vriend is nog heel onzeker, dus hij wilde graag rond de 8 weken.
Ik heb er vandaag even achteraan gebeld en ik kan de 14e dus terecht. Volgens mijn berekeningen zou ik dan 8 wkn 2dgn zijn. Dan moet er toch een mooi hartje te zien zijn!
De vk was heel verrast toen ik belde met het bericht dat ik alweer zwanger was. Haar commentaar: O, dan heb je dus ook geen eerste dag van je laatste menstruatie, haha!

Nog ruim 3 weken wachten en dan zijn we al aan de beurt! Het lijkt zo dichtbij maar ook nog zo ver weg...

Groetjes, Kaskes

Hoi Kaskes,

Fijn dat je de 14e terecht kan voor je 1e echo!!
Hoe gaat het met je? Heb je kwaaltjes?

Bij mij was de misselijkheid weg, maar vanochtend was het weer goed raak. Vond ik niet erg hoor, beter dan helemaal niks te voelen. Overigens doen m'n borsten ook nog erg pijn.
Ik moet nog 1 week wachten, volgende week dinsdagochtend de echo. Wel spannend hoor!

Hebben jullie het al verteld aan je familie? Wij nog niet, willen toch even wachten op de 1e echo.

Jammer dat het forum zo raar doet, moet soms tig keer een berichtje intypen voordat het geplaatst wordt.

Groetjes,
Angel

De zevende poging:

Hoi Angel,

Ben ik net aan het typen dat het forum zo kl@#@%@$ werkt en dat ik mijn
berichtjes altijd kopieer voordat ik probeer ze te plaatsen, vergeet ik
het! Heel mijn berichtje weg, grrr!

Dan hier nog een keer:

Hoe voel je je? Lekker hè, die kwaaltjes? Ik ben bij vlagen misselijk,
zere borsten, vergeetachtig, zere rug, moe, en ik heb nu heel erg
trekkende liezen (bandenpijn, denk ik). Het voelt heel vervelend en heb
er echt de balen van. Bij onze dochter had ik er volgens mij veel
minder last van. Zou het door de "verse miskraam" komen?

Aanstaande dinsdag al een echo, lekker joh!

Wij hebben het de familie nog niet verteld. Dat willen we 8 december
doen als we Sint gaan vieren. Ik vind Kerst echt te ver weg, haha.

Ik heb het al wel   aan een arts verteld (ach ja, iemand moet de eerste
zijn) . Ik had een afspraak met de dermatoloog. Tijdens de vorige
zwangerschap heb ik een plotselinge allergische reactie gehad op
banaan. Heel eng. Toen ben ik doorgestuurd voor allergie-testen. Dat
duurt eindeloos voordat de gegevens binnen zijn. Dus ondertussen kwam
die miskraam en nu alweer een zwangerschap. Hij wil graag dat ik bij
een diëtist langs ga, zodat ik in ieder geval een uitgebalanceerde
voeding krijg voor ons kindje :)

Groetjes, Kaskes

Hoi Kaskes,

Ik zit met een probleempje. Ik heb een klein beetje moeite met jouw verhaal en misschien dat jij me daar wat opheldering over kan geven.
Toen ik in een ander topic las dat jij half oktober nog een mk heb gehad, wat ik ten zeerste betreur voor je, was ik zeer verbaasd dat je nu al weer zwanger bent. Ik dacht meteen 'kan dat dan ? '
Het lijkt mij dat je lichaam bij moet komen en ik neem aan dat je wel meerdere dagen heb gebloed met die miskraam. Ook zeg je zeker te weten je eisprong te hebben gehad aan de hand van je temperatuur. Nu kan het allemaal heel goed waar zijn, maar ik was er gewoon verbaasd over. Ik vroeg mij af hoe jij zo zeker weet dat je weer zwanger bent en dat dit geen nasleep van de mk is. Je zit nu net een maand na je mk en dan kan het hcg hormoon ook nog daarvan aanwezig zijn.

Meid begrijp me niet verkeerd, ik val je niet aan en trek je verhaal niet in twijfel, maar vroeg me af of je het miss zou kunnen uitleggen hoe het kan dat je zo enorm snel klaar bent met je mk.
En ik hoop dat ik er met mijn theorie compleet naast zit en dat jij 14 december een perfecte echo heb.
Zelf moet ik wachten tot 3 januari, pff ben dan de 12 wk al voorbij. moet nog 6 hele weken wachten,

Nogmaal dit is geen aanval of belediging, vroeg me alleen af of ik de enige was met deze theorie, vraag.
Veel succes alvast.

xxx Bambi

Hoi,

Bambi, ik denk wel dat het goed kan dat Kaskes zwanger is hoor, ik heb nl. precies hetzelfde gehad. Ik heb 11 oktober een (vroege)miskraam gehad(heb 7 dagen gevloeid), voelde precies 2 weken later (25 oktober) m'n eisprong en was gelijk weer zwanger, want heb 7 november weer positief getest. Voel me nu op en top zwanger, maar het blijft spannend na 2 vroege miskramen, gelukkig 27 november al m'n 1e echo.

Ik denk dat het bij Kaskes ook zo is gegaan als bij mij, gelijk weer zwanger na 'dr miskraam.

Ik snap jouw redenering ook wel, jij denkt dat misschien nog steeds de "oude" zwangerschapshormonen in haar lichaam zitten, maar ik denk dat dat bij haar niet het geval is.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes,
Angel

hoi angel,

Bedankt voor je reactie, ja zoals jij het uitlecht klinkt het heel logisch en waarschijnlijk hebben jullie ook helemaal gelijk. Geniet indd van je zwangerschap en ik hoop voor je dat het deze x wel goed gaat. succes met je echo.

kaskes ik hoop dat jij ook nog uitleg wil geven, ik ben geheel niet nieuwschierig hoor hihih. sorry. als je die behoefte niet heb, dan snap ik dat ook.

xx Bambi

Hoi,

Dank je wel, dat je alvast wat uitgelegd hebt, Angel! Hoe voel je je? NOg minder dan een week wachten op je echo!

Bambi, ik heb een apart berichtje voor je getypt in de hoop dat dat beter zou gaan. Dat bleek helaas niet zo te zijn ;-(

Wat balen dat je nog 6 weken moet wachten op je echo! Dat is nog zo ver weg! Je wil het liefst elke dag kijken naar dat mooie wezentje in je buik, toch? Sterkte met wachten...

Groetjes, Kaskes

Hoi hoi!

Wat spannend zeg, 14 december de echo! Ook toevallig! Ik heb 12 december de echo, en bij 14 december ook 8 weken! Wel grappig.

Nou, nog maar 3 weekjes wachten en dan kunnen we hopelijk een wonder zien op het beeld!

Groetjes!  

Terug
Bovenaan