Vrijdag 1e IUI!!!!!

Kom net van de gyn en aan iedere kant een heel mooi blaasje!! Ook het slijmvlies was perfect, vanavond pregnyl prikken en vrijdag de eerste IUI behandeling. Vind het zo spannend! Word er helemaal positief van, hoewel ik me besef dat het kan mislukken. De volgende twee weken, maar veel leuke dingen doen als afleiding :)

Liefs Anna

Heeej Meis...

wat een goed nieuws al.... nu word het wel spannend....en vrijdag eerste iui spannend hoor...ik zal voor je duimen.... en dan is het wachten he....wij zijn nu zelf het de 2de iui bezig.... iedergeval doe gewoon wat je normaal ook doet en niet teveel over nadenken.... en ik zal je messchien wel iets zeggen wat messchien wel een beetje negatief is.... maar ik heb veel gelezen en gehoord dat de eerste iui vaak mislukt... dus verheug je er asjeblieft niet op.... want dan valt het nog harder tegen.....nu ga ik je weer wat goede moed inpraten..... :D Heel Veel Succes En Fingers Cross.....

XXXX Brenie

:D Bedankt, meis. Ik ben me er zeker bewust van dat het kan mislukken, maar de gyn sprak zo vol goede moed. "Hele mooie blaasjes en perfect slijmvlies" Ik werd daar zo blij en positief van! Ben nu langzaam weer een muurtje aan het bouwen, hoor. Even mezelf beschermen..... Bedankt voor je lieve woordjes en ook voor jou heeeel veel succes, hé!! We houden elkaar op de hoogte ;)

Liefs Anna

Heeey Heeey,

oke gellukig maar dat je ook zo een beetje wel dacht....ik snap ook best dat je daar positief van word.... dat heb ik gisteren ook gehad... toen werden er bij mijn 10 miljoen zwemmers ingebracht... en dat me slijm er prachtig uitzag.... daar word je ook wel vrolijk van!!!! asje.. :D

en Thanx ook he.... En We Houden elkaar op de hoogte...!!!! :D Tot Spreekse.. ;)

Onwijs veel succes Star! Heb vrijdag een vrij rustige dag op het werk, dus tijd genoeg om tussendoor even aan je te denken!

Ik hoop zo dat het lukt!!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan