vrijdag 20 weken echo gehad !

alles was (zover ze dat nu kunnen zeggen) prima in orde.

alleen wou spruit niet laten zien of hij/zij een jongetje of een meisje was. billen naar ons toe en beentjes strak tegen elkaar haha

maar wat is dat super he, dat je zo alvast je spruit kan bekijken. mn man was er ook bij, hij moest wel even turen om te zien wat het hoofdje was enz.

ik was de hele dag in de wolken.

x jessica

echt leuk weer even in je buik gespiekt te hebben.
leuk hoor.
nu zeker de echo foto in lijsten of gewoon lekker bewaren en af en toe daar nog naar kijken.
groetjes van mij

Altijd weer leuk om te horen dat het goed is hé!
Ja alleen nu weet je niet wat het is, wilde jullie het weten of niet?
Wij weten het niet, wilde we ook niet.

Groetjes Rianne

Fijn gevoel meid dat het okay was! Ik mag nog... volgende week woensdag om deze tijd heb ik het gehad...

en nu al een dwarsligger he met de beentjes strak op elkaar; hij/zij heeft gelijk... geen onnodig gegluur...

wij weten ondertussen dat het een meisje wordt maar ik durf nog geen rose op de muren te kladden... wil eerst definitive zekerheid van de 20 weken echo... met 16 weken hadden ze gezien dat het een rose baby is... maar toch... ik zag het niet... haha...

Liefs
Sunny

Geweldig he. Zeker als alles goed blijkt te zijn. Maar ja, nu de grote verrassing: jongen of meid? Ga je nog een pretecho laten maken om het alsnog uit te vogelen?

ik heb al weken voor de echo gezegd dat als ze kunnen zien welk geslacht het is, ik het wel graag wil weten.

maar mochten ze het niet kunnen zien, dan moet het zo zijn. dan blijft het een verrassing.

ik had al zo'n voorgevoel.

dus voor ons geen pretecho. ik heb niet het gevoel dat het iets toevoegt aan mn beleving van de zwangerschap. ik vind het ook wel spannend om niet te weten of het een jongetje of een meisje is.

en qua kleertjes heb ik dan een mooi excuus om te gaan shoppen na de bevalling.

Terug
Bovenaan