Vrijdag 20 weken echo

Hallo Lieve Mamma's!

Aanstaande vrijdag heb ik mijn 20 weken echo... Erg spannend voor ons, omdat ons zoontje (1 jaar) een ernstige hartafwijkin heeft...
Normaal is de kans 1 op 1000 dat je een kindje met een hartafwijking krijgt.. en doordat wij al een kindje hebben met een hart afwijking hebben we een kans van 3 op 100.
Erg spannend dus. Ondertussen zie ik allemaal berichten van goede 20 weken echo's gelukkig! Hoop heel erg dat ik dat vrijdag ook kan plaatsen. Nu weet ik door mijn zoontje dat een gelukkig kind niet gezond hoeft te zijn.... maar graag zou ik willen dat al de medische ellende eromheen ons dit keer bespaard bleef.
Wachten duurt altijd zo lang, maar hoop dat het heel snel vrijdag is... we moeten/mogen naar een speciale gynaecoloog....

Liefs voor alle mamma's hoop dat iedereen er lekker van kan genieten!

Liefs Sarah, 18 weken en   4 dagen zwanger    van Mees (12 maanden)  zijn brusje

Hoi Sarah,

Kan me voorstellen dat de 20-wkn echo voor jullie extra spannend is.
Wil je veel succes wensen en ik wacht je verhaal af!

Zelf mag ik dinsdag (de 16e) voor m'n 20 wkn echo.

groetjes Marieke (19 wkn 5 dgn)

Hallo!

Ons 2e kleintje is inderdaad gezond verklaard, het was een ontzettend spannende dag.
Ik was heel erg blij, maar al snel sloeg het om in verdriet.... waarom onze kleine man dan wel.... waar heeft hij het aan verdiend. Ik vind het ook heel dubbel als mensen ons feliciteren.... net alsof Mees eigenlijk minder is dan... terwijl ik natuurlijk weet wat ze bedoelen.. een afwijking (welke dan ook gun je een kind niet). Een moeder hart zit soms zo ingewikkeld in elkaar.....

Ik geniet van het feit dat dit kindje gezond is....het is en blijft een wonder...
Hoop dat julie ook allemaal goede 20 weken echo's hebben!

Liefs Sarah

Wat fijn dat je kleine helemaal gezond is.
Ik kan me goed voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt nu en mensen die niet hetzelfde hebben meegemaakt als jij zullen het nooit begrijpen.
Ik wil je in ieder geval een zorgeloze zwangerschap toewensen.

Liefs Jacy

Terug
Bovenaan