Vrijdag 38 weken !!!!

Goeiemorgen allemaal,

Tja wanneer komt het nu, wanneer moet je gaan bellen naar je man en wat gaat er gebeuren eerst je vruchtwater of een wee. Het is mijn derde maar dit soort dingen gaan steeds door mijn hoofd. Allebei mijn andere kinderen zijn met 38 weken geboren duss..

Ik vind vaderdag wel een leuke dag, scheelt een kadootje !!
Hebben jullie er ook wel last van. Als ik lang gezeten heb kom ik bijna niet meer overeind pijn om je helemaal uit te strekken.
Als ik naar de wc ben geweest ook soms steken en moeilijk te strekken. Veel harde buiken, maar gelukkig nog veel beweging en mijn baby hikt nog dagelijks dusse er is ook nog voldoende vruchtwater.

Laat maar eens horen wat jullie klachten zijn....ben trouwens ook wel 20 kilo aangekomen. Ach het is voor een goed doel.

Rianne (37w 4d)

Hoi Rianne,

Heel herkenbaar hoor! Ik ben vandaag precies 36 weken, maar hier rommelt het ook al een tijdje. Mijn eerste kwam met 37+4, dus ik ben heel benieuwd wat deze vent gaat doen.

Ik ben dan ook eigenlijk zo goed als klaar. Vandaag of morgen (letterlijk) de klossen onder het bed en de laatste dingetjes voor een thuisbevalling klaarzetten. Nog een weekje en dan mag ik bevallen. Zo nieuwsgierig wanneer het gebeurd en hoe. En natuurlijk hoe ons ventje er nou echt uitziet!

Groetjes, Marisa

Zo gaat het wel ineens snel. Gek idee, ik ben er nog helemaal niet aan toe (nog aan het werk ;-) maar vind het we heel spannend. Hoe zullen die eerste tekenen voelen, waar ben ik dan, waar zijn man en zoon, wie zal ik bellen, whaaaa... veel sterkte met jullie laatste loodjes want als ik het zo lees is de kans dat er eerdaags een beebje geboren wordt aanwezig. Zet ’m op meiden!

Hoi,

Ik ben vandaag 38 weken en behoorlijk last van harde buiken. Dus we wachten vrolijk af. Mijn vriend zit deze week in de nachtdiensten, dus het mag nog wel even wachten. hahaha.

groetjes

Terug
Bovenaan