Vrijdag 4e IUI

Hoi meiden,

Gisterenavond (pakjesavond) heb ik mijn cadeautje in het zh kunnen ophalen...heerlijk spuit in mijn buik en daarna weer snel naar huis.
Morgen staat de 4e IUI weer op de rol... Iedere keer weer spannend wat het resultaat van goede zaadcellen zal zijn. Tot nu toe lopen we nog steeds op: 3,4   4,4   en 6,2 miljoen. Een voldoende resultaat voor IUI, dus het zal toch een keertje moeten lukken?
Ik merk wel dat ik het vertrouwen een beetje kwijt begin te raken. Waarom zou het deze keer wel lukken? Ik dek me maar zoveel mogelijk in voor een eventuele teleurstelling.. Maar die wachtweken duren zo vreselijk lang en dan slaat de onvermijdelijke hoop steeds weer toe...... en komt de klap toch weer hard aan....

Maar goed, voorlopig eerst vrijdag maar en dan wachten we maar weer eens "gewoon rustig" af..

Liefs,

Ginger

He ginger,

Wat spannend!!! Ik kan me helemaal indenken hoe erg die wachtweken voor jullie moeten zijn. Ik zou ook helemaal gek worden! Zeker nu het je 4de IUI is!
Ik hoop echt heel erg voor jullie dat je van dit forum af kan. Geef de moed niet op ook al zakt de moed je soms in de schoenen.

Succes vrijdag!!!!

Ester

Hoi Ginger,

Veel succes morgen bij de IUI.
Dat wordt weer vroeg je bed uit om op tijd in Nijmegen te zijn.
Hoop dat het nu een keer raak gaat zijn en dat jullie dus een mooi kerstkado krijgen!

Liefs, Cath

hoi

Ik weet helemaal hoe je je voelt en leef met je mee.
Heb 5 iui achter de rug en de test woensdag was negeatief. maar nog niet ongie.
dat wachten duurt zo lang.
We gaan weer voor de 6 keer.

jij ook sterkte met wachten en hoop dat het voor jullie deze keer mag lukken.

groetjes Jenny

Hier ook nog even.... heel veel succes vandaag meis! Probeer positief te blijven, het gaat jullie echt lukken! Hoop dat het jaar mooi afgesloten wordt voor jullie.....xxx

He lieve meiden!

Ontzettend bedankt voor jullie reacties! Fijn om te lezen dat er meiden zijn die meeleven!

Vanmorgen was het zover: de 4e IUI en met een geweldig resultaat: 12 miljoen (!) zaadcellen, een megaresultaat voor ons, of eigenlijk voor mijn mannetje....

Het inbrengen ging prima, geen pijn, was zo gebeurd. Ik heb wel sinds gisterenmiddag vreselijke buikpijn... ook even met de gyn over gehad. Volgens haar kwam het door de Clomid en omdat ik 2 hele grote follikels had. Daardoor onstaat zeg maar een flinke druk in de eileiders na de Pregnyl.
Ik moet een dag of 3 afwachten en dan moet het weg zijn. Anders moet ik terugkomen. Ik ken dit niet van vorige keren...

21 of 22 december dus mijn NOD, hopelijk een mooi kerstcadeautje!

Iedereen veel succes nog en tot snel! Laat het wachten maar beginnen

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan