Hallo allemaal.
Vandaag zit ik op dat 10 van mijn cylcus.
Ik moest vanochtend heel vroeg al voor een echo bij de gynaecoloog zijn.
Ik had een eitje van 13 mm (wat te verwachten is op dag 10) maar ook een gigantisch ei van 18 mm al.
Een ei is goed genoeg als deze 18 tot 21 mm is.
En dus is de inseminatie wat vroeger dan ik zelf gedacht had.
Ik moest nog een potje vol plassen voor een LH test. Of ik niet stiekem al zelf begonnen was met mijn eisprong.
Dit was niet het geval. en dus moest ik vanavond om 19.30 uur terug komen voor de pregnylinjectie.
En dan is vrijdagochtend het grote moment weer daar, inseminatie nummer 4.....
Drie keer was geen scheepsrecht in ons geval en dus heb ik stiekem nog maar weinig hoop. Als deze keer niet lukt, of als we weer te weinig goed bewegende zaadcellen hebben dan is IUI voor ons passé. En anders nog maar twee te gaan. Ik denk dat wij uiteindelijk toch via IVF zwanger gaan worden (tenminste als het niet eerder lukt mag ik dat hopen natuurlijk)
Maar ook stiekem verwacht ik er toch wel weer heel wat van.
Wispelturigheid ten top, maar ja dat mag ook wel zou ik zo zeggen, na 3 en half jaar bijna, proberen proberen en nog eens proberen. En dan eindelijk gebeurd er weer iets concreets dan mag je toch ook wel stiekeme hoop hebben.
Het enige wat ik kan doen is afwachten maar weer. Na vrijdag nog 2 lange weken...........dat is toch echt wel het zwaarste van de hele IUI behandeling.
Verder ben ik grieperig, lamlendig, heb koppijn en geen paracetamolletje helpt er tegen. Voel al mijn spieren in mijn lichaam, gewoon ontzettend bleh.....
Zal vast ook aan het weer liggen, je weet ook niet meer wat je aan moet trekken..
Dus even rust ingebouwd en neem ik nu de tijd om even rustig bij te tanken en mij weer fitter te gaan voelen.
Ook beter voor de aankomende IUI natuurlijk.
Cynthia