vrijdag dé dag :)

Hey meiden,
Als de kleine uk zich voor vrijdagochtend 7uur zich zelf niet meldt, word ik ingeleid!! Het einde is in zicht!! Ben nu 40+4 en loop al 2 weken met voorweeen, dus ze willen me niet langer laten lopen...
Stiekem hoop ik wel dat de beeb zich eerder meldt, want ik wil zo graag een 'natuurlijke' bevalling! Vanmiddag dus maar wonderolie genomen....Loop helemaal leeg (ook wel eens lekker), wat lichte krampen, maar verder nog niks.....afwachten maar!
 
Spannend zeg! Hoop ook voor je dat je een dezer dagen nog gaat bevallen.. Wat is dat voor spul die wonderolie? En waar haal je het? Wil ik ook wel hebben;) Succes hoor!!
 
Ik sluit me helemaal aan bij Esje, ik hoop dat het deze dagen vanzelf komt!
En wil ook heel graag weten waar je de wonderolie weghebt? Eigenlijk geloof ik der niet zo in, maar even kijken en evt.proberen kan geen kwaad toch?
Succes!
 
Wonderolie koop je bij de apotheek voor nog geen 3 euro! Het laxeert enorm! Ik was binnen een uur helemaal leeg. Doordat je darmen gaan krampen kan het zijn dat de baarmoeder deze beweging overneemt....Ik geloof niet dat het hier effect heeft! Maar mocht het beginnen heb ik iig lege darmen ;)
Over het algemeen hoor en lees je vaker dat het wél helpt dan dat het niet helpt hoor (wij hebben gewoon een ontzettend eigenwijs krummeltje, haha)!
Het is heel vies, dus neus dicht als je het inneemt en zorg dat je wat zoets te drinken klaar hebt staan om erachteraan te gooien, haha!
 
Ik heb er ondertussen het één en ander over gelezen op internet, maar wel wisselende verhalen dus weet niet of ik het aandurf..
dus hou je ons op de hoogte over hoe het gaat? Ben wel heel benieuwd!
 
Ooh een laxeermiddel dus eigenlijk, poeh, weet ook niet of ik dat wel aandurf;) Maar ja, baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar denken, dus als we nu allemaal aan de wonderolie gaan zijn de Augustusbeebs er zo uit! Haha, je ziet het al voor je... Pff, ik heb vannacht behoorlijk last gehad trouwens, was ook ontzettend misselijk ineens en veel steken onderin..Was nog niet ingedaald dus misschien dat dat het was, we zullen t vanmiddag horen, moet weer even op controle. Succes allemaal maar weerrr!
 
Terug
Bovenaan