vrijdag de 13e is Tessa geboren!

Eindelijk, 8 dagen na de uitgerekende datum, is onze dochter Tessa geboren. Een gezonde dame van 3290 gram en 51 cm lang. Met een mooie bos haar op haar hoofdje. De eerste 2 dagen is ze erg misselijk geweest en moest ze heel erg bijkomen van de bevalling. Nu is het een heel tevreden meisje, ze drinkt en slaaptgoed. Wat willen we nog meer. Ik ben er ook aardig vanaf gekomen, paar hechtingen en nu vooral veel stuwing. Maar dat zal ook wel weer over gaan. Voor de dames die al bevallen zijn, allemaal gefeliciteerd, geniet van julie mini-mensjes.
En voor wie nog wachten: sterkte met wachten( ik weet het, het is niet leuk) en hopelijk mogen jullie snel met je kleintje in je armen liggen.
groetjes Fleur

dank je wel, het is weer zo heerlijk zo'n klein hummeltje. onze dochter is bijna 5 jaar, dus ik was al weer vergeten hoe klein zo'n uk ook weer is. Maar ik sta 's nachts zonder problemen op, als ik dat koppie weer zie! We weten dat ons gezin nu compleet is, dus ik probeer alles heel bewust mee te maken, en overal zo van te genieten!
groetjes Fleur

Heel erg gefeliciteerd met jullie dochter! Gek he, hoe snel je vergeet hoe klein ze in het begin zijn.... Lekker genieten van jullie kleine en laat je lekker verwennen, je hebt het verdiend!

Terug
Bovenaan