Vrijdag de 13e...

A

Anoniem

Guest
Kwam ik 1e paasdag nog vrolijk vertellen dat ik weer zwanger ben,
nu kom ik all weer vertellen dat het   al weer voorbij is........
Tja wat wil je op vrijdag de 13e.....
Sinds vandaag ineens bloedingen, dus het heeft weer niet zo mogen zijn helaas.....
Gelukkig zal de pijn dit keer hoop ik verder wel meevallen, aangezien ik natuurlijk nog maar 4w/4d ben vandaag.....
Maar emotioneel natuurlijk wel weer een grote klap...
Ga dinsdag de verloskundige bellen om te vragen hoe het nu allemaal verder gaat......

Wens jullie allemaal een fijn weekend toe en fijne zwangerschappen!

Gr Jess

--------------------

~Trotse mama van een zoontje (2004)

~2 miskramen gehad rond de 9/10 weken (3-10-'06 / 14-01-'07)

~1e paasdag 2007: YESSSSSSSSS weer ZWANGER

~vrijdag de 13e (april): Helaas het heeft weer niet zo mogen zijn, 't is weer voorbij,  bloedingen....

Jeetje , wat vreselijk voor jullie. Ik wens je heel veel sterkte.

Heey!!
Ik volg je al een tijdje want je was ook rond dezelfde tijd uitgerekend (5 mei) ..
Sorry vind het echt heel erg voor je, hopelijk kun je hier goed mee omgaan en in de toekomst nog zo'n klein wondertje krijgen.
Ondertussen lekker genieten van je eerste wondertje!

Rustig aan!

Liefs ssuss

lieve jaiike (weet niet meer precies hoe je t schrijft) en partner
bah wat een vervelend nieuws.
ik wil jullie via deze weg veel sterkte wensen. en hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven.
kisses lautje

Hoi,
Wat zul je het op dit moment moeilijk hebben. Ik heb zelf twee miskramen gehad, dus ik weet hoe je je voelt. Ik wil je heel veel sterkte toewensen, en hoop dat het in de toekomst nog een keer goed mag gaan, alhoewel je daar nu niets aan hebt, want dit kindje wilde je ook erg graag. Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven, en dat je veel mensen in je omgeving mag hebben met wie je er over praten kunt.Want er over kunnen praten helpt enorm bij het verwerken.

veel liefs en sterkte.

Jaiike sterkte meid, wat een enorme domper, al voor de derde keer mis.
hopelijk mag het voor jou snel wel een keer lukken.

Liefs..

Hey meid,

Wat een slecht nieuws, ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk ben je er gauw weer bovenop.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan