Vrijdag de 20 weken echo!!

Vrijdag de 20 weken echo!! Voel me op het moment zoow beroert, schelehoofdpijn en voel me raar... zal ik me dan toch onbewust ergens druk om maken?? ik heb echt geen idee..... vandaag voor het eerst bijna de heledag de kleine gevoeld in me buik, daar voor voelde ik de kleine vaak allleen als ik in bed lag....
Na de echo hebben we ook een afspraak bij de VK, heerlijk alles op 1 dag, alleen jammer dat er anderhalf uur tussen zit, maarja dat overleven we ook wel weer ;-) en als de echo uitloopt (wat meestal het geval is) duurt het wachten daarna ook niet zo lang

Spannend! Maar t komt toch vast wel goed. Denk dat je misschien teveel doet... te vroeg uit bed en te druk. En dat je je misschien ook druk maakt om je werk? En er heerst ook van alles, misschien krijg je griep?

dan heb je vrijdag indd een drukke en spannede dag vor de boeg, en wat leuk dat jeje kindje nu ook overdag voeld.
ik voel ons kindje nu ook veel en vind het wel zo een gezellig en geruststellend gevoel daar moeten we maar lekker van genieten.
ik mag donderdag voor de 20 weken echo maar vind het nu al spannend dus dat worden twee lange dagen :)
veel succes vrijdag!
groetjes wendy

Terug
Bovenaan